2/12 Storauktion i Uppsala akvarieförening

Även uppsala akvarieförening kommer hålla en storauktion för första gången på många år. Vi kommer hålla till i Vaksalaskolans matsal, mer info kommer senare.

Datum: Söndagen den 2/12

Plats: Vaksalaskolans matsal, Uppsala

Härligt med lite “fysisk” aktivitet på flera håll i landet :slight_smile:

Nu på söndag är det dags.Hoppas allt klaffar,det är ju första dagen för dom.Bra info och uppföljning på hemsidan.Jag har förbeställt 48 poster och fått lapparna.Är det fler här som kommer.Jag åker upp med bil hemifrån Hässelby vid kl. 9 så är det nån som vill följa med så är det bara att säja till.

Ska bli både kul och spännande.
Åker självklart förbi och tittar.
Hoppas man kan fynda något kul

Jodå, det blev en bra auktion.
I mitt tycke en bra ordnad auktion. Bra ordning på utropen och snabba löpare. Utmärkt ide med webkamera som visade utropsobjekten.
Fick mina poster sålda till bra priser och naturligtvis blev det en del inköp också.
Summa: Bra ordnad auktion:beg:

nu vill vi se lite bilder från auktionen och på era inköp :slight_smile:

Tack Uppsala för en lyckad Storauktion.Korven var suverän.Fick med mig ett lekpar Marmorscalare och 5 Corydoras duplicarius.Bra grej med filmning av auktionsgodset.Tacka gubben Sanna för att han lämnade pappas väska.

Någon som har lust att skriva en kortare artikel samt bjuda på några bilder till ciklidbladet? Vi har folk som korrekturläser om ni är lite oroliga för att skriva :wink:

/Jocke

Skickat från min ST18i via Tapatalk 2

:thumbs: Jag vidarebefodrar frågan till våra medlemmar i UAF /Sanna

Det tackar jag för Sanna, hade varit kanon med lite information från hur auktionen avlöpte med lite bilder och så. Dessutom får ni ju lite reklam inför eventuella framtida auktioner i ciklidkretsar. Aldrig fel :slight_smile:

/Jocke

Lite bilder vore inte helt fel. :smiley:
Hade själv inte möjlighet att delta :frowning:

Nu på söndag är det dags.Hoppas allt klaffar,det är ju första dagen för dom.Bra info och uppföljning på hemsidan.Jag har förbeställt 48 poster och fått lapparna.Är det fler här som kommer.Jag åker upp med bil hemifrån Hässelby vid kl. 9 så är det nån som vill följa med så är det bara att säja till.
Pass4sure ccie