1440 l akvarium på Blocket

http://www.blocket.se/goteborg/1440_liter_akvarium_komplett_29438711.htm?ca=15&w=1

Alltså, shit va stort, så häftig för dem som skulle ha plats för det men jag säger bara en sak…
Tänk om ett sånt enormt akvarium går sönder, typ spricker och vattnet rinner ut …

Kom ihåg en kille som berättade att han hade förut en massa akvarium i källaren där han bodde tidigare och ett akvarium på typ 500 l sprack i botten när de inte var hemma…

tänk att ha räkor däri.

fast 19000 är väl lite överpris? hehe

Hehe, ok … Nja, jo det vore nog häftig men vilket sjå om du ska fånga räklingar osv… :smiley:

Jag kan inte uttala mig om priset, vet inte riktigt vad det är värt och det kanske följer med dyr utrustning…?

19 är ju ett dröm pris . tror inte ens han får hälften

Säger som Majki han ska vara glad om han får hälften även om det skulle följa med bra ytterfilter och andra tillbehör

han kanske lyckas hitta en köpare som inte kan så mycket.

ja men hittar han en sådan köpare så blåser han den köparen stort:S visst 19 tusen om det varit rent saltvattens kar med ALLA tillbehör… aldrig för det karet han har på bilden i alla fall. stackars människa som går på det köpet :frowning:

:shock:VILL HA VILL HA VILL HA, dock inte till de priset men gärna i present:lol:

Man brukar säga att begagnade akvarium är köparens marknad. Och desto större desto svårare att bli av med. Finns ej nått stort tryck på sånt och folk som vet lite köper inte ett akvarie för dom pengarna! kanske om det var nytt.

det karet hade passat mig perfekt å ha hebbe lille i :mrgreen: men fan inte till det priset!!! han ska va glad om han får 10 lappar för det :evilgrin: