Yo yo bananas :D

Tjena,

JAg är inte precis ny här men jag kom på att jag inte har presenterat mig än, så nu när jag är ledig så kan jag passa på att göra det. Mitt nick name muffin kom till när jag gick i skolan jag tycker om att äta muffins det är inte så mycket mer till d. sen när jag börja spela lite online spel så blev muffin muffinlove för att det var upp taget. Efter det så här det hängt med mig nu i flera år och många känner till mig vid det namnet.

Jag har varit intresserad av djur så länge jag kan minnas när jag var liten så kunde man hitta mig ute i skogen med en flora bok och en burk. Jag gick och sammla på mig massa olika små kryp och andra små djur, nästan varje sommar så hade man små grod yngel. sen när jag blev tånåring så svalna allt med djur för min del jag hade några salamanrar hemma men inte mer än så. Det var mest att man skulle vara ute och festa och dra på stan med dom andra coola ungarna.

åren gick och med tiden så lungnar man ner sig och intresset för akvarium kom tillbaka för mig och jag börja med salamandar igen detta var ett par år sen. sen fick jag nyss om räkor men la inte så mycket vikt på det men i början av den här sommaren så slog det till att jag skulle börja med krabbor.

Jag har jämt tyckt om dom här djuren men har inte vågat eller årka skaffat mig dom, men efter att ha damsuga nätet på all information jag kunnde hitta så gick jag och skaffa mig ett par st. Och medans jag leta information så hitta jag det här forumet och läset igenom alla krabb trådar som finns här. Sen var det väldigt svårt att mot stå räkorna dom är ju ändå så söta och roliga.

så efter ett par men och ett nja, så slängde jag iväg ett PM till Anette här på forumet och skaffa mig ett par blue pearl. Det är ett par gryma räkor för dom har klara sig grymt bra och dom växer som bara den. nu sitter jag och kollar in i mitt kar för att se om det har popa ut nå små räkor men inget än.

Det är lite gran om mig, ni kommer nog att se mig mest inne på krabb delen här på forumet.

ha d gött muffin.

Heee, bättre sent än aldrig;)!

Så Varmt Välkommen till oss nere i räkträsket:thumbs::thumbs:!!!

Välkommen hos oss räkfantaster ock lycka till med dina krabbor.:thumbs::thumbs::slight_smile:

welkomen :wink:

Varmt välkommen! :slight_smile:

Skickat från min GT-P5110 via Tapatalk 2

Välkommen Muffinlove! :slight_smile:

Vaaaarmt välkommen

:slight_smile: välkommen

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2