Vitt Vin Och Reekor

Tjena

Charls heter jag och är 24 år och bor i Göteborg.
Har haft akvarieintresset sedan 7års åldern och jag har haft allt ifrån skeppsvrak och dödskallar i akvariet till mammas tamponger :oops: , samt matat fiskarna med allehanda ting. (de har också vart ett par snoppar i akvarierna under de senaste åren då man haft fester hemma :evil: )

Men så en dag lyckades jag få yngel :beg:
vart kanske 10 år och då vände akvarieintresset till att ha varit en leksak till en hobby likställt med fotbollen.

Sedan kom Internet och ja… allt blev mkt seriösare och det som gubben sagt i zoobutien under alla åren har vart till viss del skitsnack om man tittar tillbaka på alla konstiga råd man har fått…

Just nu är det aquascaping och räkor för hela slanten.
Är ingen hardcore fantast eller examinerad kemist utan ser mig själv som en amatör på alla plan! hoppas dock att jag kan berika detta forumet genom att ställa frågor som andra kan ha nytta utav i framtiden.

Välkommen Charls!

Du glömde nämna att du är en nattmänniska :lol:

Jaa, varmt välkommen hit :smiley: :smiley: :smiley: !!!

Du verkar ha en stor portion humor med tanke på hur du skrev i din presentation och det är kul :lol: :lol: :lol: !!!

Ingen som reflekterade något udda vid min debut?
akvarium-teknik-tillbehor/gaengad-urholkad-skruv-med-gummipackningar-runtikring-t1528.html