Skulle gärna vilja köpa 2 vita äppelsnäckor, gärna modell större! Någon som har 2 att undvara?
ja har men dom e ganska stora, vill du ha hane el hona el???
Gärna en av varje om du har det? Vad vill du ha för dom i såna fall?
Du får dom mot portot vill du ha en extra me? Men vågar inte skicka nu så länge de e snöstorm o kallt men förhoppningsvis till nästa vecka om du vill/kan vänta tills dess?
Ja men absolut! Åh vad glad jag blir! Självklart väntar vi, annars fryser dom väl ihjäl dom stackarna ![]()
Vet du vad portot går på eller vill du ta reda på det? Det lär ju bli lite mer än för bäbisar då dom tar större plats
Jag sätter över pengarna direkt på fredag när lönen kommer!
Ingen fara vi fixar de, ja pm:ar dig imorron om allt, brukar skicka i vadderat kuvert men ja ska höra me min säkra äppelkälla hur ja ska packa nu på vintern.
Jag vill också ha vita helst lite större äpplen… Om det går bra? ![]()
Ja då kan du få dom 2 andra då som oxå e stora, inte riktigt fullvuxna e dom men påväg om man säger, kör samma där då mot porto när vädret tillåter?
Det blir perfekt! Hörs imorgon!
ja jobbar natt så ja sover lite på dan så pm:et droppar in på em el mot kvällen men ja har skrivit upp de här på en lapp på datorn;)
Ja men det blir kanon!
Ska försöka om de går skilja hanar o honor åt, gäller bara att ja tar dom i akten så att säga, hoppas nu dom har lite kärlek då i dagarna;),får göra vb på lör så ska nog saken va biff:D
Haha, dom är så lättlurade dom små rackarna! Haha ![]()
Dom kanske är blondiner… därför dom är lättlurade
skojar bara
Ja dem här e ju precis könsmogna så dom e lätta o få igång, mohahahahaahaaa:lol:
Ja men det är ju perfekt! Har blivit tokkär i just vita snäckor så målet är ju att dom ska mysa till det ordentligt här hemma ![]()
Ok toppen!! ![]()
Skicka PM med kontonr o hur mycket jag ska sätta in.