Vinn ett komplett akvarium med kardinalräkor på räkchampionatet!

Hej!

Ni som kommer till räkchampionatet och Redbees bord har chansen att utan kostnad vinna ett komplett akvarium med kardinalräkor :smiley:

OBS! Sista minuten ändring. Då det är vissa kostnader att driva Redbee varje år så har vi beslutat att ta ut en symbolisk summa för att delta i utlottningen. Detta kommer oavkortat gå till administrationen av sidan dvs Johnny.

Besökarna vid räkchampionatet kommer vid redbees bord kunna rösta på den grupp räkor de gillar bäst. Alla som röstar deltar också i utlottningen av detta akvarium. Dessa röster avgör vilken odlare som får priset “Publikenspris” (namnet på priset ej klart än)

Förfarandet är enkelt ni röstar på favoriträkorna, lämnar namn och mobilnummer (om ni vill delta i utlottningen) Sedan har vi en lottdragning på Söndagen. Vi assisterar såklart med nedpackning av räkor osv.

Priset: Dennerli 20L komplett med filter och belysning från Ebishop. 25W doppvärmare, mineralsalt (för sulawesiräkor) och foder från Pimp your Shrimp. Kardinalräkor och inredning står jag för. Osäker på värde men alla gånger över 2500kr.

Jag kommer att inreda karet på fredagen och ställa upp det på Redbees bord. Sedan finns det för beskådan under hela mässan.

Jag hoppas många tar chansen att försöka vinna karet samt nörda räkor hos oss vid Redbeebordet! :D:D:D

https://www.youtube.com/watch?v=aEvc1fGbNgE

Åhh, vad roligt! Det kommer säkert få många fler att rösta :slight_smile:

Jag ska ner o kolla o rösta …har även lockat ner en polare från borås hållet …

Det där kommer bli hur snyggt som helst :thumbs::thumbs:

Ursnygga räkor Daniel! Grattis till vinnaren! :slight_smile:

Det får man inte missa :beg:

Toppen initiativ!!! :thumbs:

:thumbs: Nej det hade inte varit fel att vinna…:wink: