Hittade detta på nätet och tänkte att det kunde vara roligt för detta forum
Tyckte det verkade vara rätt enkel origami… Så sätt igång… Enda nackdelen är väl att denna räka inte tål vatten… :roll:
http://www.origami-instructions.com/origami-shrimp.html
Haha, det här måste testas!
Hehe, den va grym!
Skulle kanske ha sådana i granen i år i stället för kulor!
Tror dock inte jag får det
haha för mycke fritid johnny? :hehe:
Tjusigt!
Tog det lång tid att göra den?
Julpyssel
Tog runt 10min å vika den.
Du är sjuk, hur kan man ge sig på nått sånt
Ser fan omöjligt att göra…Pysseltomtar…
Jag kan bara tänka mig vilket liv det skulle bli här hemma…
Tror jag hade fått flytta till garaget om jag skulle fyllt granen med diverse färgade räkor… :lol:
Fast hade jag bljudit hem alla er på forumet hade det blivit :beg: :beg: :beg: ÅHH store grangud…att du vågade… :lol:
Det finns juh en del av granen som inte syns utåt… Så smyg in ett par origamiräkor och sen vid julgransplundringen kolla ordentligt minen på er sambo/äkta hälft :woah: .
Den här tråden var ju bara såååååååå rolig :lol: :lol: :lol: :lol: !!! Skulle vilja se minen på sambon / äkta häften när dom ser granen dekorerad med en massa pappersräkor :lol: :lol: :lol: :lol: !!! Jag själv har ju inget problem med att få dekorera min gran hur jag vill, skulle vara Anton min katt då men jag tror inte han skulle protestera, frågan är om jag skulle få ha mina räkor ifred
!!!
Jonny, har du lagt ner hela din skäl på den där pappersräkan?, det ser ju ut som om du målat den också :lol: :lol: !!!
Det här är jag faktiskt sugen på att försöka med
Snyggt vikt Johnny!
Den är ju jättefin din räka Johnny !! Man kanske skulle försöka sej på att vika räkor själv och dekorera granen med nästa år :lol: :lol: !!!
Hahaha, den va super!!
skål räkmackan & trevlig helg
skål trevlig helg själv!
Johnny hjälpte mej och här är tråden med hans räka:lol::lol:!!!