Var finns ni?

Jag bor i en håla vi namn Brottby, ligger 30 minuter Norr om Stockholm. :slight_smile:

Hej på er!

Jag heter Eva & bor i Glimåkra som ligger 3 mil från vardera Älmhult, Hässleholm & Kristianstad. I mitten i trianglen befinner jag mig.
Jag har för tillfället Körsbärsräkor, WP, CR. Ett av mina kar välte doggen ner när det skulle sättas upp annars hade jag haft gula oxå som e beställda av bambam. Men snart e det e nytt kar uppe & då ska om hämtas på studs :slight_smile:
Sen har jag ytterligare 5 kar med olika fisksorter i varierande storlekar.

Mvh Eva

Christian, bor strax söder om Helsingborg. Har en del kar från 10 liter till 720. ock bara räkor i 2 än så länge. Men fler ska det bli.

Ja jag började undra Evapeva vad som hänt

bor i Linköping!

Kristinehamn bor ja o mina CR i. Staden ligger ca 4mil öster om Karlstad, toppen av Värnen.

Själv bor man i Järvsö! :smiley: Någon som finns i närheten så hojta gärna till!

eller… mja, snart bor jag visst i delsbo… :stuck_out_tongue:

Stockholm (Täby)

…Och jag bor i Malmö city och har crystal red, crystal black, yellow, white pearl, blue pearl, tiger, körsbär, gröna, amano och två malayer. 8)

Sökes: Fler blue pearl och blå tiger! :wink:

Jag bor i en liten håla som heter Fårbo 1,5 mil norr om Oskarshamn.
Har för tillfället 6 akvarium från 43-540 l + en yngelbalja med saltvatten på ca 40 l.

Jag har White Pearl, Gröna, Gula, Körsbär, Cb och Cr.
Har även klippräkor som jag just har yngel från och försöker få att överleva. :roll: