Var finns ni?

Sitter och funderar på hur ensam man kan vara i Östergötland om detta intresse. Undrar därför var någonstans i landet ni andra räkodlare bor.
Jag huserar själv i Åby norr om Norrköping. Någon annan som finns här i närheten?

Iofs skulle ju ort kunna finnas med i användarlistan så att man snabbt ser vilka som finns i trakten. Skulle kanske lagt detta under “Allmänt om redbee.se” men Admin får väl flytta :wink:

Hej!

Linus Holmberg heter jag och bor i en liten håla som heter svedala 2 mil utanför Malmö.

M.V.H Linus

Bert Dahlgren och bor i en ort utaför Borås, Fristad heter den kanske hört talas om i samband med arbetskläder.
har även en portal på nätet www.campingguiden.se gå gärna in där.
Akvarium har jag hållit på med sedan 70 talet, men är helt ny på detta med räkor.
MVH Bert

Linus, jag ska åka till din håla på lördag :wink:
Jag bor strax söder om Jönköping.

Jo, ska försöka fixa så att den visar platsen också på användarlistan.

Ja gott folk själv har jag bott nästan hela livet i malmö
Men nu har vi köpt hus i en hål som heter Lilla Hemmeströ . som ligger utanför Hässleholm

Själv så bor man dit räkor inte kommer:) Östersund…

Sådär, nu ser man direkt vart folk kommer ifrån i användarlistan. Iaf för de som har skrivit in nåt i sin profil.

Perfekt! Snyggt jobbat Johnny. Fixade själv till profilen så att den blev lite tydligare.
Återstår bara att trycka på att profilerna uppdateras av oss användare :slight_smile:

Ja Ja du är hjärtligt välkomen ner till Skåne ( och svedala för den delen ).

M.V.H Linus

Nu blev jag just påmind om att jag inte har lagt in ett enda akvarium på min hemsida…får göra nåt åt det.

Tack Linus
Så om du har räkor att sälja till mej står jag på stationen på lördag fm :wink:

Nä tyvärr inga räkor till salu hehe :wink:

Jag har 8 st CR och 4 tigerräkor allt som allt och inga rom ännu ( har bara haft dem i en månad snart).

M.V.H Linus

Jag bor i Vallentuna, ligger några mil norr om Sthlm.

Jag bor i Skånes Fagerhult ni som åkt på E4 och sett ngt som heter Godisbussen eller nu Godisflyget japp ni vet var jag bor…

Du har glömt att skriva in mig

Du har glömt att skriva in mig[/quote:wwncwgyp]
Hej berraåsnobben
Du kan ändra sånt själv under din profil, sedan går du till Personligt info. Där kan du själv skriva in vart du kommer ifrån.

aha fixat nu

Själv bor man i staden som är sveriges framsida; Göteborg :wink:

kungsbacka, strax söder om göteborg.

Vill bara återuppliva denna tråd, och hoppas att fler uppdatera sin profil, för det hade varit roligt och veta var alla håller hus.

:slight_smile:
Raeker