[quote=“Champis_Sanna”]
Du är inte helt ensam, jag är nere och hälsar på ibland och då kör jag ju även förbi Motala :D[/quote]
Det låter ju bra
Jag ska nästan till Motala till helgen för då ska man till Mantorp :mrgreen: :hehe:
[quote=“Champis_Sanna”]
Du är inte helt ensam, jag är nere och hälsar på ibland och då kör jag ju även förbi Motala :D[/quote]
Det låter ju bra
Jag ska nästan till Motala till helgen för då ska man till Mantorp :mrgreen: :hehe:
njae bor kanske inte där nere längre, men är född och uppvuxen i värnamo ![]()
så är allt där i trakterna med jämna mellanrum =)
Jag kanske ska tillägga att vi inte tar vägen förbi Motala varje gång, E4 går ju snabbast. Folket här verkar vara rätt utspritt med vissa undantag. Det borde finnas fler från Jönköping ändå tycker man ![]()
Varför då?, det gör ju bara inläggen mer personliga utan avatar skulle det se rätt slätstruket och tråkigt ut, men det går ju att ha något mindre avatarer
!! Jag har skrivit upp mina räkor och snäckor nedanför i inlägget i stälet, det går ju lika bra att ha det så
!!
Varför då?, det gör ju bara inläggen mer personliga utan avatar skulle det se rätt slätstruket och tråkigt ut, men det går ju att ha något mindre avatarer
!! Jag har skrivit upp mina räkor och snäckor nedanför i inlägget i stälet, det går ju lika bra att ha det så
!![/quote]
Jag tror det menades att texten “Bilder: 5” t.ex som står under avataren kunde tas bort. ![]()
Likadant med “Antal inlägg:”.
Tack miksko…![]()
Med all text under avataren då antar jag att du menar allt eller? Jag tycker inte vi behöver ha alla räkor och snäckor vi har där heller, därför skrev jag det nedan i inlägget. Är det möjligt att ha allt samlat under en rubrik Mina djur i stället och sen göra rubriken klickbar på något sett?, det skulle också spara utrymme och man skulle då lätt kunna se vad medlemarna har och eventuellt vad som är på gång
!!
Lysande idéer må jag säga. ![]()
Den där Mina Djur-länken kanske kunde länka till det personliga Galleriet och en lätt “presentation” där man kan skriva/lista upp sina kreatur?
Ett riktigt brainstorm-läger har den här tråden blivit. ![]()
Roligt att se!
[quote=“AMDAdesign”]I din stad bor det nog fler epa körande ungdommar än någon annantans i Sverige :shock: Tror aldrig jag sett så många epor på ett o samma ställe som det är vid McDonalds varje gång man kör förbi där…/quote]
Jo, men alla i stan som har epa är just DÄR, så beräknat till storlek har vi nog inte mer epor än nån annan stad=) Bara det att dom är koncentrerade till ett ställe.
Just vid McD verkar dom älska att hålla till.