(Ursäkta den dåliga kvalitén men jag råkade doppa objektivet i ett akvarium så det har blivit vattenfläckar på insidan av linsen…)
Jag tycker att den ser jättekonstig ut, ur samma kokong har jag fått rosa och lila.
Jag tycker att den ser jättekonstig ut, ur samma kokong har jag fått rosa och lila.
Vet inte varför bilden på de rosa och lila kom med, vet inte hur man får bort den heller.
Men det är alltså snäckan på första bilden som det handlar om.
tycker den ser ut å va åt blåa hållet!?!?
Vit hud, svart hår, o blåa ögon…![]()
Mja… Fast den ser väldigt grågrönblå ut.
Det låter ju fint! :rolleyes: En sådan vill jag ha.
ta ett par bilder till så e det nog lättare att se :thumbs: ja men se dig i speglen så har du ju en
hahaha
Ska se om jag kan få några fler bilder. :thumbs: Men alltså… Jag tror inte att jag skulle trivas så jättebra I akvariet.
Jag tycker att den är blå, men vad har föräldrarna för färger:D?Jade kan ge blå äpplen, men den kan vara jade också:D!!
Är du säker på att mamman är rosa så det inte är en gul hona som är mamman, för lila och gul kan ge jade, men viltfärgad och rosa tror jag inte kan ge blått:??
Den rosa snäckan på bilden, är den nästan enfärgad?, den ser inte ut att ha några ränder, vacker rosa snäcka:D!!
Jag är 100% säker på att mamman är den fina rosa för det var bara hon och den vitfärgade i karet där jag hittade kokongen. Tyvärr så dog hon igår… Men jag har väldigt många snäcklingar efter henne. ![]()
Vad kul att du han få snäcklingar på henne, får du någon sådan rosa över sedan så är jag intresserad:D!!! Hmmm knepigt med den där eventuella blå bebben, kan det vara en gul hanne som är pappa då:??
nä, det är helt omöjligt att det är en gul som är pappa, alla mina gula var små som ärtor när kokongen kläcktes. Jag har rosa efter henne till salu, men alla är jätterandiga. ![]()