Uppdrag hämta hem katt i helgen.

Ska i helgen åka neråt landet en liten bit för att hämta en katt, vi börjar åka lite lätt i morgon mot västerås för att lämna en kattunge vi har fött upp och stannar där tills på lördag morgon, fortsätter sedan en liten bit till för att slutligen komma till Borås ungefär,där finns den kattungen som min sambo köpt o som vi ska ta med oss hem…hem ja det blir en mysig resa det med… kattungen ska ställas ut på söndag och det är klart runt 18 så efter det får man åka,mmmm…vi som har så oändligt nära hem…men hur som helst ska det bli lite kul o åka ner över landet lite.

ingen som har nåt tips på vad man kan göra en söndag i borås för att få lite tid att gå…

Vad spänande:D vad är det för ras:D:D:D??? Har själv fött upp Siameser och Devon Rex:D:D!!!
BILDER TACK:D:D:D!!!

Det är norskskog katt hon föder upp…har en liten som ska flytta… ska se om det finns nån bild på henne här…

detta är hon som ska flytta…(katten då haha)

och här är hon som ska hämtas då på söndag

Nje vilken fin kisse som ni ska hämta! Jättesnygg! den andra kissen vad ju också fin förstås! :smiley:

borås har ett reptilcenter precis där man går in till borås djurpark :slight_smile: om man är som jag och älskar reptiler :wink:
Annars vet jag att det finns en djurbutik med en mindre akvarie hörna i knalleland :slight_smile: