I mitt Taiwanbeekar hittade jag denna räka härom kvällen svart med gula tunna ränder, fiskade upp den och förpassade den till ett eget tillfälligt boende i en godisburk 
Vad jag inte fattar är var den gula färgen kommer ifrån :shock::scratch::scratch:
Mina Taiwanbees kommer ursprunglingen från Janne Johansson så Janne vad är detta har du fått någon sådan med :D???
Läcker! :P. Jadå jag har sådana med. Det är Taiwantigerbee/ Pintos. De kan se väldigt olika ut hos mig men gemensamt är att de flesta har kolsvart färg som vittnar om att det finns Taiwanbees i dem 
Förresten hur går det med räkorna annars? Tycker du tacklat av lite med dina inlägg här på RedBee 
Den kommer inte från TaiTibee den kommer från mitt kar med Panda,BB, KK RR m.m. det är det som är konstigt och var har den fått det gula ifrån:scratch:
Ja jag har tacklat av här då det blev som jag trodde med grupper på Facebook, forumet hamnade i malpåse och det händer nästan ingenting, kikar in då och då i veckorna men det är rätt så dött här tyvärr