Udda Taiwanräka (geting / Wasp)

I mitt Taiwanbeekar hittade jag denna räka härom kvällen svart med gula tunna ränder, fiskade upp den och förpassade den till ett eget tillfälligt boende i en godisburk :slight_smile:

Vad jag inte fattar är var den gula färgen kommer ifrån :shock::scratch::scratch:

Mina Taiwanbees kommer ursprunglingen från Janne Johansson så Janne vad är detta har du fått någon sådan med :D???

Läcker! :P. Jadå jag har sådana med. Det är Taiwantigerbee/ Pintos. De kan se väldigt olika ut hos mig men gemensamt är att de flesta har kolsvart färg som vittnar om att det finns Taiwanbees i dem :slight_smile:

Förresten hur går det med räkorna annars? Tycker du tacklat av lite med dina inlägg här på RedBee :wink:

Den kommer inte från TaiTibee den kommer från mitt kar med Panda,BB, KK RR m.m. det är det som är konstigt och var har den fått det gula ifrån:scratch:

Ja jag har tacklat av här då det blev som jag trodde med grupper på Facebook, forumet hamnade i malpåse och det händer nästan ingenting, kikar in då och då i veckorna men det är rätt så dött här tyvärr :frowning: