Alltså är jag för snabb när jag surfar eller vad?
Detta får jag ständigt upp:
[i]“Detta forum kräver att du väntar 15 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 12 sekunder.”
[/i]Bara jag som stör mig?
Alltså är jag för snabb när jag surfar eller vad?
Detta får jag ständigt upp:
[i]“Detta forum kräver att du väntar 15 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 12 sekunder.”
[/i]Bara jag som stör mig?
Det händer mej med, flera gånger om dagen
jag tar det som ett tecken på att jag är härinne för ofta:lol:
Kommer den upp när ni bara surfar runt i forumet?
Eller bombar ni vår sökfunktion?
I vilket fall som helst så är det en spärr som begränsar sökningar som görs för att minska belastningen på servern.
Det har aldrig hänt mig…
Kanske ett tecken på att jag inte är så snabb ![]()
Händer mig ofta ![]()
Det är när jag har kollat om någon har svarat på mina egna trådar, för att sen direkt klicka på “Vad är nytt?” och vilja läsa nya inlägg :roll:
Nu verkar det vara ändrat lite ![]()
" Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 7 sekunder."
Det där råkar jag med ut för till och med när det gått exakt den tid det måste vara mellan sökningarna,
jag är tydligen också för snabb och ivrig:lol::lol:!!!
När man sen väntar dom där sekunderna så är dom ju jättelånga:shock::lol::lol:!!!
Nej den kommer bara när jag “bombar” forumet. :lol:
Precis som Dodat beskrev.
Ja Peckoltia, dom där sekunderna blir jättelånga. :hehe:
Känns som minst en kvart om inte mer:shock::lol::lol: och det händer mej också när jag “bombar” forumet och går jag in med iPhonen så står det direkt fast jag precis gick in:scratch::scratch:
Nu var tiden rejält reducerad. Tackar Johnny!! ![]()
Usch, nu känner jag mig jättegnällig…:oops:
Men…
[b]Följande fel inträffade när detta meddelande skickades[/b]
[ul]
[li]Det här forumet kräver att väntar 60 sekunder mellan att du skickar privata meddelanden. Vänligen försök igen om 42 sekunder.[/li][/ul]
Skulle ni kunna sänka tiden här med? (sen heter det, att ni väntar, och det var inget gnäll, utan menat som en hjälp då rättstavning alltid ser mer seriöst ut)
När vi ändå diskuterar meddelanden, finns det någon gräns i sin in/utkorg? (jag hittar ingen info om det)
:? Det verkar finnas en gräns på max 1000 meddelanden i in och ut korgen tillsammans;)
Det där har jag inte råkat ut för, måste det gå en hel minut mellan man skickar medelanden, så kan det ju inte vara:shock:!!
Jag har också råkat ut för att jag skickat flera pm för snabbt efter varandra. För snabb på tangenterna helt enkelt;)
Tackar!
Ja det är ju massor, riktigt bra gräns. ![]()
(har 50 st på ett annat forum, snacka om snålt…)
Tidsgränsen i PM är ifall någon skulle registrera sig här och få för sig att spamma PM till våra medlemmar.
Men jag antar att jag kan sänka den lite där med.
Förstår varför här ligger en gräns. Och du väljer själv om du vill sänka tiden eller ej. Jag överlever att vänta i 42 sec, och det är ju inte alltid man skickar så många PM på en o samma gång.