He, he, den var bra Johnny, så det är så man löser problemet med att välja räksort:lol::lol:!!
Jag har ett tomt kar som jag tror jag vill ha Blue Tiger i, men så har jag ju mina Snöflingor som jag vill köpa flera av och kassan är skral:roll:
Ja det skulle jag ju kunna göra, ha en massa tomma akvarium ståendes lite här och var. Sen när folk kommer på besök tycker dom jag är ännu knäppare när jag har massa TOMMA akvarium hemma. De tycker jag är nog knasig som har en så stor mängd fyllda akvarium! :thumbs:
2…
Du missade vist att tanken var att du skulle fylla dem med räkor du vill ha och har du många så behöver du inte välja räksort;)!!
1 och 2 ![]()
Hahahaha jaaa men jag vet ju inte vad jag vill ha!! :lol:
AMDA_design: okej ja någonstans åt det hålllet lutar det nu! :beg:
Idag kom det ett paket med räkor minsann!
1 CR SS
1 CB SS
2 CR S+ Tigertooth
2 CB S+ V-band
1 CR S
1 CB S
Nu springer de omkring i sitt nya hem och petar på allt som finns där!
Tack Janne för fina räkor! ![]()
Slänger med 3 bilder som jag tog i all hast på de små liven! ![]()
Fin mix av räkor. Och snygga bilder också. Flera såna bilder behövs bl a i galleriet ![]()
Ja jag är helnöjd med räkvalet!
även fast de är så små ännu så ger det lite färgstänk i det gröna karet!
Bildlerna blev suddiga, räkorna är ju så attans små! Ska använda stativet nästa gång! ![]()
Gratttis tomba till mycket fina räkor tycker ja o bilderna e visst fina.:thumbs:
Grattis till dina nya räkor och jag håller med, bilderna är faktiskt helt ok:D!!
Tack tack askungen och peckoltia! ![]()
Jag är jättenöjd med min räkmix, verkligen! Räkmix… det är ju för fasen fiskmat kom jag på nu! :lol: Men de är inte dessa små sötsaker! :mrgreen:
Grattis till superfina räkor. :thumbs:
Grattis till dom Snygga räkorna:D
Tack både Charlie och Jonte! ![]()
Ska fota dem mer imorgon. Ska försöka få en bild på tigertooth och SS då också!
Vi väntar med spänning:D:D:D!!!
Ja me, du tar så jäklans snygga bilder:thumbs:
Tack men det är kameran som gör det! Dock ska jag köpa en extern blixt så det blir bättre ljus och så blir det enklare att ta riktiga närbilder!
har försökt fota räkorna men de är så bra på att gömma sig bland alla växterna och i mossan som är där! :roll::mrgreen:
Grattis till dina vackra räkor.
Jag fick hem blå tigrar och bluepearl igår och har suttit vid akvariet och dreglat väldigt mycket sedan dess:oops:
Åh vad kul!
har du inga bilder på dem? Vill ju se de små läckerbitarna! :mrgreen: