Då skulle du ha skrivit de oxå!
Okej det skulle jag då tydligen gjort.
Beklagar detta, man tror man skrivit ner all info man behöver men det blir väl missar.
det är en ganska viktigt grej att missa… hur många grr har inte den här tävlingen startas om?
Ber om ursäkt att dettahar gjort dig upprörd ! Den har dtartsts om 1 gång och detta pga höga bud som 1 miljon så jag fick starta om och sätta ny regel så det blir smidigare.
ja men du la till en regel ingenting om tiden, man blir ju lite besviken o de är dålig stil, du skrev tidigare idag att de var en timme kvar. Vad tänker du göra nu då? du har sagt en tid då ska väl tävlingen sluta när tid är.
100 m lopp slutar när man är i mål, även fast 2an är en halv sek efter, rätt ska vara rätt!
Det stämmer att jag skrev det och det va sluttiden tills det började närma sig och då läggs det till tid med varje bud så det blir en tålamod och uthålighet tävling.
Detta är ingen 100m lopp, detta är auction.
Gå in på FAQ och läs hur budgivning fungerar så förstår man bättre.
Så vitt jag vet har många auktioner denna funktion.
Och vill du inte fortsätta buda på GRATIS räkor så är du inte tvungen. Ytnyttja inte en godhjärtad människas missar som man gör omedvetet!
Du kan ju iallfall ta bort att de läggs till en halv timme. Så de bara läggs till 1 min
Den tar ju aldrig slut…
Förhoppningsvis ska vår tekniker ha fixat det till 2 min nu.
Vår tekniker ska förhoppningsvis fixat tiden på 2 min. Men fortfarande är tävlingen att man ser vem som orkar va kvar till the end så att säga!
Ber alla om ursäkt för de långa 30 min förlängningarna, jag personligen trodde vår sida hade funktionen att det minskar sen till 20 min, 10 min och neråt men vår tekniker bekräfta att så var inte fallet så han har förhoppningsvis fixat detta problem till 2 min så jag ber om ursäkt för detta och vi hoppas vi får en vinnare snart ![]()
Tack för er forsatta medverkan i Tävlingen.
Med vänlig hälsning,
Meduart
känns ju lite segt att vissa kör med höga maxbud ![]()
Inget att oroa sig för, reglerna finns i beskrivningen! Så dem som lägger höga bud kommer ej att godkännas som vinnare!
Bara dumt att lägga höga bud då ![]()
Okay, the intention was maybe good but the extra minutes feel just wrong. It is an auctionsite. At sites like this (Ebay etc) you have a fixed time when auctions stop. It is logical that no one suspected that that this wouldn’t be different on ShrimpAuction. I can honestly say I was a bit disappointed. When I saw the auction first I was happy that since I was at a computer at the time it would end I would have a chance to place the final bid. And then it just kept going on and on.
I’d say stick to general Auctionsite guidelines.
Okej, bara så du vet så testade jag att lägga lite högre bud innan bara för att “bekräfta” att vissa körde med maxbud ![]()
Thank you Jen for your respons, there will be made changes to this. Like you say we started with good intention and we are not perfect. We are learning as we go and we have much to learn yet. Thank you verry much for your mind on the matter.
Best regards
Meduart
Hehe jag såg det ![]()
Ingen fara man ser tydligt vilka som gör det lite medvetet.
Visst denna tävlingen har inte varit felfri men å andra sidan så är ShrimpAuction en ny sida och detta är ju ett perfekt test för dom ![]()
Btw, denna auktionen kommer att hålla på i evigheter, vore inte det bästa att ni på ShrimpAuction lottar en vinnare istället?
Hehe jo jag börjar faktisk skratta åt att jag var nog osmart i detta. Ville typ ha en fight där man typ fightas till klockan 01.00 eller senare för att man riktigt kämpat typ, men jag tror min ide i huvudet lätt myyycket bättre än verkligheten tyvärr.
Men jag har också gjort felet att försöka göra alla nöjda med deras önskan av funktionerna för sidan och auktionerna vilket bara riktat negativ energi mot sidan tyvärr.
Man kan väl inte göra alla nöjda har jag förstått :(, kanske borde göra 1000 sidor så alla får sin personliga sida hehe, skoja.
Men nu känns det att jag gör för många förändringar så jag tror att jag låter det vara som det är just nu och fixar det på bästa sätt efteråt, man måste förstå att jag har en kompanjon och han har vissa ideer och jag andra så man får typ slåss om förändringar ![]()
Haha jag förstår. Nu så drog nano66 upp priset avsevärt, väldigt dyra räkor xD