Tattoo :)

Trillade för ett tag sen innanför dörren,
Har varit hos en nära och kär vän och gaddat mig :slight_smile:
Det efterlängtade motivet sitter nu på undersidan av min arm ganska nära handleden :smiley:
Jag är öööverlycklig minsann
Och så glad för att jag äntligen tog mig tid och ta mig i väg,
Till veckan blir det nr 5 neddanför nacken,också ett motiv som jag fiiilat på LÄNGE

Mycke som är beroendeframkallande i olika former minsann :wink:

Värme och Ljus

har du gjort det.
du måste ju visa nån bild.
är grymt sugen på att göra en själv faktist
man blir klokare på äldre dagar så man vill ha en.

men skulle vara kul o se nån av dina shangis:P

Vad kul! :slight_smile:
Har 4st oxå och vill ha en till snart, men vet inte ricktigt vad.

bilder är ett måste!!!

vill också se bild jag gjorde en ny för 1 vecka sen bakom örat, är super nöjd nästa blir på benet har redan en i nacken sen tidigare som du skriver det är beroende framkallande :smiley:

Haha ja det är verkligen beroendeframkallande… Tro det eller ej… jag har 36 st och jag är inte färdig än :slight_smile:

Ja, man har delade känslor…

Man tycker det är synd när tjejer som är vackra i sitt orginalskick gör sådant på huden.

Men så har man ju en fascination över fina tatueringar också, och vad de säger…

Har alltid umgåtts med människor med tatueringar men har inga själv…

Dock har man ju en lista på önskemål…:wink:

Jag har också en, men jag är kräsen och vill inte ha en enda av de de har på studiona även om dom är fina:oops::lol:!! Jag har en leguan som jag tecknat själv och fått tatuerad på skuldran, den gjorde jag 1994 och nu måste den ha en renovering men det kostar ju lika mycket som att göra en ny:(! Har funderat på en till sedan des men har fortfarande inte bestämt mej, men jag tror det blir en gecco i så fall som jag också kommer att teckna själv:)
Jag vill se bilder jag också Shangis:D:D!!

har ingen och inga direkta planer på att skaffa. Är en lite för söt pojke för det :lol:

Men har du nu gaddat dig klart man vill se bilder :wink:

håller med frank där. på en tjej kan det bli för mycke. men med det sagt menar jag inte att det inte kan va snyggt med tatuering på tjejer med :wink: har själv hmm ett gäng :hehe: och fler lär det bli :evilgrin:

Jag som har sett Lindas tatuering kan intyga på att den är jättefin! :smiley:
Själv har jag inga tatueringar och hade inte planerat att skaffa det heller! :wink:

Som många skriver så är det sjukt lätt att fastna i det, har man väl börjat köra är det kört och saken blir ju inte bättre av att man har maskin hemma :stuck_out_tongue: Har en helarm, ett hellår och halva ryggen samt ena vaden och ska börja på nästa helarm snart :slight_smile: Vill också se bilder :smiley:

Har heller inga men skulle gärna vilja, tyvärr är jag en riktig fegis:oops:
Sen har jag inte hittat nått jag verkligen vill ha heller.
Tycker det är snyggt med tatueringar men sen finns det ju misslyckade .

Ni killar tycker det kan bli för mycket på tjejer, jag gillar tatueringar men jag tycker inte det är snyggt när det blir för mycket som det gärna blir på er killar som gillar tatueringar:oops:!!

För mig är tatueringar konst,
Jag älskar konst i alla dess olika former
Alla mina tatueringa är riktigt igenomtänka och denna som jag gjorde i går bestämde jag mig för att genomföra för 2 år sen, ingen impulsiv grej, trots att jag tillhör den impulsiva kategorin :smiley:
För mig symboliserar denna “Kärleken till mig själv”
Tycker att det är fruktansvärt viktig del att ge sig själv kärlek,
Oändlig kärlek,
Jag personligen har fruktanvärt lätt att inte ta mig tid att ge mig själv kärleksfulla tankar,
Väldigt lätt att det negativa tar över,
Att man inte känner sig tillfreds med sig själv,
Men det är på god väg att förändras totalt :slight_smile:

Älskar man inte sig själv,
Är det väldans svårt att ge äkta kärlek till nån annan.
Mitt vackra konst stycke som sitter på min handled påminner mig hur viktigt det är med just KÄRLEK,
Och jag är SÅ tacksam gentemot våran kära och vackra vän som gjorde denna på mig.

En tatuering betyder så mycke olika för oss alla,finns alltid en symbolisk betydelse
Ser i fram i mot min nästa så det känns som att jag håller på att spricker:P
Men ack vad det ömmar i dag, fast det ömmar skönt :wink:
Tycker även att det gjorde ont på ett skönt sätt,
Skönt för en gång skull få fokusera på en helt annan smärta än den man drar med sig dygnet runt :slight_smile:

Bilden bifogas men då förväntar jag mig att ni andra också delar med sig av era smaskiga gaddningar :smiley: :smiley:
Värme

http://forumbilder.se/show.aspx?iid=6c10201012562217ae

Och jag tycker att det är SÅ sinnensjukt sweet med tatueringar både på tösar och pojkar :smiley:
Står skrivet mycke i tatueringarna som man pryder sin kropp med,
För varje tatuering finns alltid ett symboliskt minne,en känsla osv osv
SÅ VACKER KONST <3

Snyggt Shangalia!
Jag tillhör också den impulsiva kategorin och därav många av mina gaddningar :stuck_out_tongue:
Gjorde tabben att låta en polare få köra på mig förut när han var nybörjare, eller tabbe
och tabbe… Det är ju fortfarande minnen och man minns ju hur man mådde och hur allt
var vid den tidpunkten… Men nu har en annan polare försökt fixa till det så gott de går :wink:
Bild kommer när jag fixat en… Är ni snälla kanske jag även bifogar bilder på mina andra och
sen har jag låret som är under uppbyggnad där jag kört själv när jag köpte min maskin för att lära mig så
det ser ju ut därefter men kanske kan få ordning på det med så småningom, ska bara finnas lite tid över :wink:

Man får vara rätt stadig på handen om man skall tatuera sig själv…

Jo man får ju vara det eller så kör man saker som är tacksamma att köra typ dödskallar :stuck_out_tongue:
Dom är ju oftast inte helt jämna haha

Ha, Ha, Ha, ja, det är rätt, man kan ju välja motiv efter hur stadig man är…
Använder du inga fläskbitar att träna på?