Tapatalk stöd?

Hej

Finns det möjlighet att ni kan lägga in stöd för Tapatalk på forumet? http://www.tapatalk.com/plugin.php

Så där. Nu ska den vara installerad.
Sök på “Redbee”

Tapatalk finns både för er med iPhone och mobiltelefoner som kör Android.

Perfekt nu kan man kolla forumet smidigt med mobilen :slight_smile:

Såg att det fanns idag :smiley:

Får väl köpa Tapatalk :slight_smile:

Tapatalk is a forum app on the iPhone, Android, webOS, Windows Phone 7, BlackBerry and Nokia. Tapatalk Forum App provides super fast on-the-go forum access to majority of the discussion forums that has activated the Tapatalk plugin.

Showing New and Unread Thread with Avatar and Number of reply:

Images are thread are converted to thumbnail and allow full-screen viewing

Ability to see Who’s Online and what they are doing:

Ability to search by topics and posts:

Ability to upload images directly from Android and iPhone!:

Check out http://www.tapatalk.com for more information!

Är det bara jag som är dum eller, jag fattar inte vad man ska ha det där till i mobilen:scratch:
När jag går in på Safari på min iPhone så har jag ju redan Redbee där, såååå vad är detta tapatalk bra till:scratch::scratch:

Tapatalk är mycket bättre än vanlig webläsare! Mycket snabbare smidigare samt att man kan samkoppla alla sina forum “som har tapatalk aktvierat” skit bra för tex mig som är på både redbee zoopet och SG…

Trycker på en knapp så får du upp alla senaste inlägg sen du va inne senast… samt en knapp för att få upp bara senaste inlägg bland dom trådarna du själv skrivit i… ja uff tapatalk har många finnesser svårt att beskriva!

jag testade . och direkt jag lärde mig det så va det skit bra!

Oki Majki:D, jag är nog inte så tekniskt modern som ni ungdomar:hehe: tror jag håller mej till det jag har för tillfället, webbläsaren:lol::lol:!!!

Jag tycker du ska testa faktiskt. Enda sen jag fixa tapatalk så har min bärbara börjat få va avstängd lite :p.
Direkt jag lärde mig hur tapa fungerade så föredrar jag det istället för att sitta vid datorn :stuck_out_tongue:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jag kör med Opera Mini till min HTC Desire, behövs inge tapatalk här int. Ser ut precis som på datorn, klockrent.

En app för redbee vore ju inte fel :wink:

Helt onödigt med en app speciellt för bara ett forum, testa tapatalk. Kör det på min Desire med å 100 ggr smidigare än att hålla på med browsern.

Exakt denna diskussionen har varit på nästintill alla svenska forum. Och slutsatsen har alltid blivit att folk som inte testat tycker det är onödigt när det finns en vanlig browser. Tills dom lärt sig tapatalk. Det går inte att gemföra en vanlig webbrowser med tapatalk. En webbrowser i en telefon anpassar inte forumen till telen. Medans tapatalk gör det. Och vad folk än tror så är tapatalk mycket snabbare än alla andra “forum” appar samt tele browsers

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jag har försökt betala för tapatalk 2 ggr men det går inge bra för mej;)

Ok, men jag brukar gå in via min iPhone när jag inte är hemma och har tid över tex när jag jobbar, men just nu är jag ju sjukskriven och hemma i 2 månader till minst:|

Haha, jag var ju ironisk! :slight_smile: Självklart är det onödigt. Men tror ju ingen hade klagat om det fanns :wink:

Med Opera mini som jag kör så klagar jag inte, sidan ser ju ut precis som på datorn, verkar bara mycket snyggare och enklare än tapatalk som man troligtvis lär lära sig hur de funkar med massa funktioner m.m.