Taiwan Mischling søges

Hejsa Redbee.se

Som I nok kan se kan jeg ikke svensk, så det er endnu en bruger fra Danmark :slight_smile:

Men som i nok kan se i overskriften søger jeg en “lille” stamme Taiwan Mischling, så skulle du stå inde med en stamme med forskellige køn, er jeg meget interesseret.

Eller hvis i ved hvor de kan skaffes henne er jeg åben på en lytter.

Hvad står prisen i sådan nogle Taiwan Mischling egentligt sådan cirka?

Mvh Hung

Grunden til jeg søger disse Taiwan Mischling er jeg at, jeg vil prøve at hoppe ud i dette projekt
http://www.garnelenblog.de/garnelen/vererbung-bei-garnelen-wie-funktioniert-das/156/

I håb på at få lidt KK rejer :smiley:

Hej på dig!

Jag har inga till salu men vet att Arek och Janne Johansson här på forumet har sålt yngel med 50% anlag för KingKong/redrubby.

Bra länk till enkel och överskådlig genetik.

:thumbs:Jättebra länk.

Så er der skrevet en pm til både Janne og Arek :thumbs:

Ikke andre end Arek og Janne Johansson som har disse flotte rejer?

Jo da… jeg har skam også…

:smiley: Jag har!
Jag fick hem ett gäng taiwan mischling i februari och har nu ca 16 KK och 8RR som går och växer. Deras syskon är till stor del taiwan mischling men det blir ju några vanliga också.

Saga vad tar du för dina 50% are? (är inte d svårt o veta vilka som är mischlings?) skickar du till stockholm?

Det är omöjligt! De ser likadana ut. Så jag kan inte sälja några 50% are - trots att 2 räkor av 3 är mischlings. Men jag ska odla egna snart. Avelsdjur är beställda.Nya honor kommer med posten idag. De ska få gå med en KK hane och göra fina mischlings.:wink:

Kul att det går så bra för dig Saga :thumbs:

Jag har också 50% king-kong. 1500sek för 10 stycken :slight_smile: