Hej!
Jag ska till Berlin i december, och även om jag inte planerar att köpa något fisk-relaterat där nere så vet man ju aldrig. Ni vet hur det blir ibland ![]()
Men hur fungerar det, får man ta med sig småfisk och räkor på planet?
Hej!
Jag ska till Berlin i december, och även om jag inte planerar att köpa något fisk-relaterat där nere så vet man ju aldrig. Ni vet hur det blir ibland ![]()
Men hur fungerar det, får man ta med sig småfisk och räkor på planet?
Är det inte några regler med vätska med max 1 dl per förpackning om du ska ha det i handbagaget.
Jag hade med mig räkor från Paris
Du kan bara inte ha dom i handbagage utan som vanlig bagage då kan du ha med dig
Precis, något åt det hållet. När jag skulle flyga med fisk inom Sverige fick jag boka särskild djurtransport med SAS. Sen fick lådan med fick åka i bagageutrymmet med värme & syre påslaget precis som om jag hade åkt med en katt eller hund. I alla fall var det så jag fick det förklarat.
Så det är bara packa ner i väskan alltså? Shit vad mycket lättare mitt liv blivit om ni sagt att det var förbjudet! :mrgreen:
Kolla med flygbolaget vad som gäller för säkerhets skull.
Det funkar så länge de inte blir räkisglass
Brukar väl inte vara så varmt och mysigt i bagaget? Men att transportera vätska på detta vis fungerar utmärkt.