Vill bara visa upp en av mina BB som går med rom. (videon är inte bästa kvalitet tyvärr, och hon ser ännu finare ut i verkligheten)
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Uf9WD0W2ni4[/video]
Innan hon gick med rom så var hennes huvud inte alls lika mörkt. Det är nästan svart nu. Brukar det vara så när BB har rom?
Och tack Janne för dessa fantastiska räkor!
Grattis! Nu är det bara väntar små bebisar :thumbs:
Min BB som har räklingar nu till och med 2 kullar är inte svart på huvudet men har en jäkligt läcker blå färg hon är kanonfin mina kommer med från Janne 
Det smög in en nyfödd räkling i påsen från Janne. En BB mosura blev det. Den börjar se riktigt fint ut också!!
Sent from my iPad using Tapatalk
Superfin BB, jadå de kan absolut färga ut när de går med rom, det är inte ovanligt i min stam. Kul du fick med ett Mosura yngel i påsen :D. Jag ber om ursäkt för besväret…
Såg videon nu och det är tom en Smiley Taiwanbee du fick med. dessa är sjukt ovanliga än och riktiga rariteter. Jag har en del av dessa till salu nu om någon är intresserad. Ska bara få tummarna ur och slänga in en annons också.
Haha! Ja. Riktigt besvärlig 
Kul att det blev en så ovanlig variant! Heter den BB mosura smiley? Eller BB smiley taiwanbee? Ja, eller något annat?..

Och här kommer en bild på en av hennes nykläckta barn. Otroligt liten och söt!
Jag är förvånad över hur mycket färg den redan visar.
Grattis till bebbarna, dessa har rätt mycket färg från början till motsats mot körsbär som inte har någon färg als, visst är de små och inte är de lätta att fota heller då de försvinner ner i soilen:)
Lyckade hitta en förstoringsglas man använder för att kolla offset tryck. Blev hyfsat bild med paddan. Fokus fick jag bara nära främre rutan tyvärr. Det fanns några andra räklingar lite här och där.
Jag fotar med iPhonen och macrolins men focuset är även här vid framrutan max 3 cm in 
Så fin räkling! Grattis till de små och vad kul att du fick med en sådan ovanlig räka på köpet 
Tack Bambikill 
Sent from my HTC One using Tapatalk
Vad för macrolins använder du?
Sent from my HTC One using Tapatalk