om jag är ledig kanske man skulle ta en tripp dit, inte så långt att åka iallafall, aldrig varit på en sån aktion.
jupp kanske kommer jag med
aldrig varit på sådant förut ![]()
Trevligt!
Lite nya ansikten är alltid kul!
Denna auktionen har vuxit markant de senaste åren i både antal besökare och poster, den trenden verkar även hålla i sig! ![]()
Hehe jo precis … vad kan man lämna in på auktion? E det fisk och så också ? Menar akvarie saker fattar jag men e de även djur ?
Det är mer levande än tillbehör oftast, allt som har med akvarier att göra.
Men till i år önskar de att man lägger små rötter/växter, böcker & tidskrifter på fastpris bordet.
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Nu är det bara 4 dagar kvar ![]()
Hemkommen från auktionen i Örebro, åkte vid 17.45 och då var ca 1/3 av auktionerna kvar. I räkväg fanns det Crystal red, black. Tangerine tiger, orange eye blå tiger. King Kong, blue pearl, blue jelly, Grön buabalti, körsbärsräkor, viltfärgade, svart sakura. Grön körsbär. Röd rili. Golden.
I övrigt fanns där. Räkmat,
Snäckor posthorn rosa, Sulawesi Tylomelania gul, och Posa.
Massor med växter, mossor, rötter stenar mm.
Och massor med fisk, malar mm såklart.
Toppenauktion med bra priser.
Srry för felvända bilder ![]()
Det blev en lång dag igår, igen men rekordmånga poster. Har för mig att vi landade på ca. 990 utrop på auktionen och 302poster på fastprisbordet.
Åkte därifrån vid kl. 21, då var vi färdiga med städning och undanröjning efter auktionen
Blev inte så mycket inhandlat för min del då jag satt vid fastprisbordet, men lite galaxyrasboror, corydoras green stripe, nomorhamphus ebrardtii i fiskväg och räkor blev det några enstaka också golden & CR S-SS. Lite sötvattenstång & almanackor med Chris Lukhaupbilder blev det också bl.a. ![]()
Hade dock mer räkor med dit än hem.
Jättekul att träffa allt folk som man oftast bara springer på när det är auktioner eller andra större event
Dock hann jag inte prata så mycket med folket den här gången pga. att jag jobbade med det hela ![]()
Lite mer bilder från auktionen.
Trevligt med rapporten med bilder från auktionen, tackar!
Enig med Daniel! Kul med rapport och bilder. Verkar ha varit mycket bra saker också.
Det var en härlig auktion och många av räkutropen följde med mig hem :oops:
Idag blir det akvariepyssel hela dagen…
Ett stort tack till alla som jobbar med att ordna det så bra och som är så trevliga trots all stress!