Nu är det dags för Örebro Akvarieklubbs storauktion 31/3.
Norrbygården, Höglundagatan 10 i Örebro
Auktionen börjar kl. 11
Inlämning av auktionsgods mellan kl. 09.30-10.45
Auktion120331.pdf (10.3 KB)
Nu är det dags för Örebro Akvarieklubbs storauktion 31/3.
Norrbygården, Höglundagatan 10 i Örebro
Auktionen börjar kl. 11
Inlämning av auktionsgods mellan kl. 09.30-10.45
Auktion120331.pdf (10.3 KB)
redan inplanerad har lite julaftons förväntan faktiskt tiden går för sakta
Tråkigt bara att de la den under akvariehelgen i gbg, men men ![]()
ska oxå dit har längtat sen förra våren när jag var där ![]()
+1 men då kan man ju lägga pengarna man skulle lagt på föreläsningar på fiskar och saker istället
och det kanske blir en repris på förra auktionen då endel kanske tar sig till göteborg istället
För en som inte var med förra gången, var räkor med i auktionen och i vilken omfattning?
Räkor fanns inte så mycket av förra gången, det som fanns då var körsbär, gröna & möjligtvis rainbow? Ni andra som var där kan ju rätta mig om jag har fel.
Jag har iaf tänkt ta med lite räkor dit i år, exakt vad som ska med vet jag inte nu men gissar på att jag skippar vanliga körsbär iaf för det brukar finnas gott om ändå. Antar att jag tar med Sakura, Gröna, Gula, Blue Pearl & Några tigrar men det kan hinna ändra sig ![]()
det fanns körsbär och gröna däremot fanns det gott om illegala kräftor
vad tar ni med er?
själv tar jag nog med några cr modell sämre kanske lite körsbär, två chokladmalar modell större, scalarer, malawi ciklider och eventuellt några kar
och självklart massa pengar ![]()
malawi det tycker vi om och räkor så klart och absolut lite mer akvarium hihi eller detsista skrev jag inte har ju fullt överallt ![]()
Kommer troligen att ta med Sakura, Gröna, Gula, Blue Pearl, tigerräkor, L201, L038 & Ancistrus “super rot” Men det är ett tag kvar så det kan nog bli mer ![]()
googlade just på dom malarna dom är ju skit snygga såna kände jag ju precis att jag nog måste ha
och blå räkor förstås och gula med tror jag blir nog lite blandat med räkor har ju kar att stoppa dom i som tur är ska starta tre till nu i veckan så dom får gå in sig tills auktionen ![]()
inte bjuda på räkorna :evil: dom skall jag ha ![]()
Hahaha ![]()
Troligen kommer jag med
Är d nån annan från Sthlm som ska vara med?
Kommer finnas plats i bilen
För lite soppapengar kan vi ta nån med oss ![]()
Tar med mig skalarer corydoras ancistrus mm
Vi ses ![]()
Vilken tid ska ni åka? Skulle ju vara kul men jag är förmodligen halvdöd efter nattpasset:evil:
Runt kl 7 för att vara framme i god tid ![]()
I will drag my kids along and be there. Am planning to sell Tibees and some Killis.
Another question: How does the auction work ? Can I mark my items with an utropsris that I think is reasonable ?
yes you can put a lowest price on the items