Sökes akvarium 90-130l behöver ett

hej mitt akvarium har blivit för litet för jag får många yngel och dom blir stora sen. Jag har också en mal som är lite stor för akvariet.:frowning: Jag kan bara köpa akvariet om det finns fiskar i och växter:|. Jag köper då allt för 100kr eller så får jag det gratis:|. jag bor på Ekerö i sthlm. Jag kan möta upp er i brommaplan. Jag vill inte att akvarier ska ha sprickor på sig:?.

Oj vilken businessman, hehe
100 spänn för ett kar med växter och fiskar blir nog svårt att få tag på, iaf här eftersom att redbee inte är en välgörenhets sida. Du behöver lägga till några hundra lappar. Runt 700 får du räkna med för ett fint 90+ kar om du vill ha växter och fiskar med på köpet.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hehe ja lyckas han med de är han duktig:p

:-)…

Det blir nog svårt att få ett 90L kar med fiskar och växter för 700kr med, möjligen ett tomt kar:)

Vad är det för mal du har?

Tycker du ska hålla koll på blocket, där finns ibland väldigt billiga akvarier. Fast att få tag i ett så billigt som du vill och dessutom med fisk lär bli svårt.

det är ancistrus

glömde att säga jag går in på blocket varje dag och ibland hittar jag nåt och ibland nej men dom som jag hittar brukar nån hinna först eller så är dom för långt