- SNÖAR UTE -

Usch , så’n besvikelse, när jag gick upp i dag och tittade ut. SNÖ. Flera centimeter också. :cry:
Längtar ju så mycket efter våren. så det inte är klokt.
A

samma i Karlstad. fast ja lider inte så mycket.

Här snöar det för fullt men jag njuter, är vintermänniska :thumbs:

här snöar det med …jag hatar det…

Det snöar en satans mycket här också. Ja,ja, det är ju roligt för barnen. Men, hur mycket roligt ska de igentligen få ha på ett år…?? Som Emils pappa sa… roligt och roligt, grisar ska inte ha roligt.:smiley:

igår sopade mina barn av trottoaren för att kunna åka inlines i natt har det kommit över 20cm snö och det snöar fortfarande suck:cry: Jag hatar snö:cry:

Even my children are tired of the snow. So am I. This really is the downside of living in Sweden, those long winters. My mom called yesterday and told me they have 20°C :frowning: I want sun and warmth too.

Jag lider med er :x:?

Ja, här snöar det inte…ännu. Men de har lovat upp mot en decimeter snö:cry:

Änn har vi inte lessnat:D…jo på att skotta:mrgreen:

Vi har en golden retriver och häromdan så var hon blöt&lerig på hela undersidan…usch Vår igen= duscha hund isf torka snötassar.

Vi gillar alla årstider och belönas med vit, ren, vacker snö.

Blomman har feber och halsont så gissa vem som kommer redbee:a idag:hehe:

Hoppas dom har fel,som vanligt :smiley:

JAG gillar snön i alla fall :mrgreen:

Här har det då inte kommit någon snö, här bor man i norr för att få snö men det var tydligen fel val :slight_smile:

Du bor ju tillräckligt norrut för att ha “den 5:e årstiden”, dvs Äkta Vårvinter.:smiley:

Strölande sol (ja, man blir brun), massa snö (ta skotern ut å fiska/mysa/grilla) Varmt och kallt samtidigt. :cool:
Dagsmeja och takdropp får en helt annan känsla norrut.

Här var det nästintill barmark, snödropparna börjar komma upp och fåglarna sjunger, högt och ljudligt. Så underbart. Speciellt efter en lååååång vinter. Fast vi alla vet att det blir bakslag. Men nu är det ju inte långvarigt. Så skön tid vi har framför oss.

Trevlig fredag, och kommande helg

En annan intressant grej är att månen närmast jorden sedan 1992. Distansen blir 356,5 000 km, tror detta inträffar den 19 mars. - Supermåne.
A

Snöat här i Eskilstuna med. Blä!
I måndags lämnade jag Oslo i halv snöstorm och kom hem hit 8 timmar senare till våren. Det var ju så fint, bara trottoarer och allt…

Här har det inte börjat ännu… snön är okej om inte våren har börjat komma för då bara förstör den allt… Jag älskar snö men inte kyla. -.-
De säger ju att det ska bli +10 hela nästa vecka…:scratch: Hoppas jag kommer upp till Stockholm idag bara :beg:

…snöar igen :frowning:

Ska till Borås i helgen, hoppas på mer vår där.

Snön öser ner här med. Jag älskar vinter, men även vår, sommar, höst… Och nu hann jag få smak på vår, så liiite besviken blev jag när jag såg att det snöade i morse. Men men, den här snön försvinner den med. Hade varit trevligt att slippa all slask som blir när det blir plusgrader igen bara. :smiley:

Även i Göteborg har det snöat i natt och jag hatar också snön och det har kommit flera centimeter, är heller helt utan vinter:cry::cry::cry:!!!