skum blue pearl

hittade i akvariet en skum blue pearl… :lol:

Vart är det en räka? mörk bild :wink:

Även fast man ljusar upp bilden är det svårt att se. Det verkar nästan som en kameleonträka som smälter ihop med bakgrunden :-). Däremot inte som en blue pearl.
För att säkert kunna avgöra saken behövs ett bättre foto.

de är svårt att ta bild på den för den är så liten fortfarande… jag tror de är en blue pearl för att jag beställde 10 st sådana från räkmakan här…så jag frågar nu han vad han mer har för räkor…kanske fått med någon annan…

suddig bild

Jag var nere i Tyskland och hämtade mina bluepearl, och har dom enbart för sej själv. Jag har även själv fått yngel som påminner om det du visar upp här, vet inte vad det beror på, såg att johhny på bloggen här hade något liknande med sina.
Men Powerm 84 jag skickar dej några nya ( helblå :slight_smile: )som kompensation.

Snyggt jobbat med kompensation.
Kopte räkor av en för mer än ett år sedan och alla tvärdog eller var “likbleka” men inte då fick jag nya för det fast jag klagade.
Men man lär sig på misstagen köper ju inte av en sådan

Håller med dej, köper man en räka ska det va den räkan man får, i och med att man skickar och köparen i regel inte sett räkan i förväg måste man va 100% ärlig.

jag tycker den var lite coll…de svåra är att se den nu när den är liten(den har ju nästan samma ärg som gruset)

nu vet jag allfall att de är en blue pearl då…