Se hit!!! Ta åt er!!! Vilket jättehärligt forum!

Måste spontant visa min uppskattning så att alla ser det! Jag kan visa mina barn olika bilder, lära mig så att jag kan lära dom. Tålamod har alla också med den som inte kan! Det här är ju ett riktigt roligt forum! Har blivit glatt överraskad! Så mycket information, kunskap och engagemang! Har varit runt lite på olika sidor. Det här stället tycker jag är kanon, det står ut! Detta forum kommer jag att återkomma till ofta! Ta åt er alla goa människor, ni gör något riktigt bra tillsammans!

Kram från Christin

kan bara hålla med!!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Kan verkligen bara hålla med! Trevligaste forumet jag hållit till på någonsin tror jag! :slight_smile:

ja det är rikligt med info och man får välldigt bra svar på frågor.
kan tacka alla grymma experter som lägger upp all bra info tack tack

Kramar till er alla! Christin

Håller med dej fullständigt :slight_smile:
Jag som moderator har väldigt lite att göra när det gäller att säga till folk som inte sköter sej.
Här inne råder respekt och sunt förnuft, att vi dessutom är väldigt trevliga och gärna delar med oss av erfarenheter när det gäller räkor är smått unikt.

Jag är även medlem på ett antal utländska räkforum och kan bara konstatera att det här är det klart bästa :slight_smile:

Jag kan bara hålla med.
Välkommen till räkträsket Christin

OBS.
Den här sidan är beroendeframkallande

Kan tyvärr bara hålla med :cry:

eller, inte tyvärr, såklart är ett bättre ord :evilgrin:

:beg:

Ny medlem idag och redan 5 karma… :beg: Imponerande…(jag ger dig oxå)

Ja säger som alla andra här…

Man vet att man blivit fångad (fast i träsket) när det första man gör på jobbet, lunchen, eftermiddagen, kvällen och ibland mitt i natten…bara känner suget efter att gå in på RedBee för att se vad alla skrivit…

tycker vi borde ha en sång på forumet…

Jag tänker mig…

Ju mer vi är tillsammans, tillsammans…ju mer vi är tillsammans ju gladare vi blir… :smiley: :smiley:

Ni är för härliga! :slight_smile:

Christin

Underbart forum för oss räknördar, kan bara hålla med. Underbart angagemang att vilja dela med sig.

E du full din gottegris ?

Kan inte annat än att hålla med! Älskar detta forum och plantswap också och pilgift. :slight_smile:
Jag är en sån där galning som älskar alla djur- jag har råttuppfödning, jag håller på och ska skaffa pilgift, jag har ett gäng akvarier och fler lär det bli. Hänger på en massa olika forum och det här är ett av de allra bästa! Det är sådan underbar stämning här och det bästa är att här existerar verkligen meningen: det finns inga dumma frågor. Man kan fråga vad som helst och alla är så snälla och hjälper en!

Håller med, verkligen :slight_smile:
Alla är verkligen underbara! :thumbs:

Jag trodde jag redan skrivit här :? hmmmmm :? !
Jag tycker också det är ett otroligt trevligt och aktivt forum, kan ej bli så mycket bättre, bara en massa +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!!!

Javisst detta är det perfekta forumet för oss som gillar räkor

E du full din gottegris ?[/quote]

Jaaa…

Nästa sång blir …vi rullar vi rullar…åååhhh August & Lotta…
viio ruelllaer vii rullir…ahåh augusszzt o lota…

Lite gammal tråd kanske, men jag måste bara hålla med! (Var just påväg att starta en precis likadan tråd, men såg den här så…)

Alla är så snälla och välkomnande, och man behöver inte känna sig rädd att ställa dumma frågor! Ingen verkar se ner på en och inga dumma onödiga kommentarer! Får 10 av 10 räkor av mig :thumbs:

Ja, nu när tråden är uppe igen då kan jag inte annat än hålla med! Verkligen ett bra forum :smiley:

Ja jag ställer mig också till ledet! Otroligt trevligt och lärorikt forum! :smiley: Det är nästan som en andra familj det här! :lol: