Samköpa från Fashop.de

Hej!

Jag undrar om det finns några här på Redbee som skulle vilja vara med och göra ett samköp från fashop.de??

De har både snäckor, räkor och många andra akvarietillbehör.

Kolla gärna in deras hemsida.

www.fashop.de

Om det inte blir av nu och du fortfarande är sugen till hösten (innan det blir för kallt så klart) så är jag eventuellt intresserad då, just nu behöver jag alla slantar till semestern! :smiley:

Finns det någon som vill vara med och göra ett samköp från www.fashop.de ?

Samköp från www.fashop.de istället från den andra sidan eftersom den inte verkar bara någon seriös firma.

“från den andra sidan”? Vilka är det som du uppfattar som oseriösa?

Om jag minns rätt så var det interaquaristik.de som luddeg ville sambeställa ifrån.

Det var oroande att höra, har kraftigt funderat på att beställa därifrån, undrar vad det var som verkade oseriöst?

interaquaristik.de verkar vara oseriös vad jag har hört. De svarar inte på mail.

Hos fashop.de får man nya räkor eller pengarna tillbaka om räkorna dött.

interaquaristik.de

Hörde att någon hade beställt därifrån och fick vänta flera månader innan grejerna kom.
Inga pengar tillbaka eller nya djur därifrån.

Jeg har just bestilt fron fashop.de, bestilte mandag og packet kom med UPS i Danmark på mit job, onsdag alle räkor var levende og snygge… Kein problem… :slight_smile:

Dobbelt post…

Har hört att de ska vara riktigt bra därifrån. De har ju även garanti på räkorna. :slight_smile:

Är det fler än jag som inte kan se sortimentet på http://www.fashop.de/ ?
Jag får bara en “bakgrund” och en massa databasfel-meddelande…
Mailade dem om det, men har inte fått något svar.

Jag kan inte heller se.