(S) Diverse fiskar

Tänkte göra om i akvarierna och har därför lite olika fiskar till salu.

Köpte för ett tag sedan endler som jag nu misstänker var en blandning med guppy. Har 11 hanar och 17 honor till salu, för 10kr/st eller alla för 150kr.

Fjärilsfisk, här kan man läsa mer om fisken: http://www.zoopet.com/fiskar/fisk.php?NR=391
Min äter både levande och dött foder. 35kr.

Skickar inte, men kan däremot tänka mig att möta upp i Stockholmsområdet.

Kampfiskarna är sålda.

Sänkta priser:
Endler/gyppy: 7kr/st eller alla för 150kr
Räkorna 15kr för alla.

Inte för att jag vill ha den, lite långt att åka för en fjärilsfisk, men du kanske borde fota den från sidan, väldigt speciella fiskar som kan vara kul för folk att känna till.

Underbar “slasktratt” om man själv vill slippa avliva småfisk eller räkor som man inte vill ha kvar.

Dina endler ser inte ens ut som endler… Har du köpt dem i en djuraffär? Förstår att du är besviken…

/Eva.

Jag får ta och fota från sidan idag då. :slight_smile:
Jo, h*n har tagit några av de mindre fiskarna. Som synd nog så åkte även två fina av de endler/guppy fiskarna med som var två vita hanar men med den typiska endler teckningen.

Jag köpte de faktiskt av en privatperson som sa att de var endlers.

Här kommer det en bild, men det är ingen bra bild, men en bild iallfall. :slight_smile:

Nu har jag fått en bättre bild på fjärilen.

Blåa platys troligen två hanar och en hona. En av de har tre orange sträck på sig. 15kr/st

Räkorna och plattysarna är sålda.

Dom där guppyna ser det inte ut att vara någon endler alls i:?, synd att bettorna är sålda:(

Finns några få exemplar av hanar som är mer typiska i sin teckning.

Man kan få fjärilen för 35kr nu och alla endlerna/guppy för 150kr.

Fjärilsfisken är såld nu. Endler/guppysarna får man för 100kr.

Fiskarna hämtas ikväll så man kan ta bort tråden. :slight_smile: