Räkor någon?

Extra röda körsbär (köpta som Sakura, men det tycker jag inte dom är, dock är dom väldigt väldigt röda) 25:-st, FINNS IGEN!
Gula körsbär, riktigt gula föräldrar, ger en hel del neon stripe också, 20:-/st.
Rainbow, 15:-/st.
Snowball, 20:-/st. FINNS IGEN.
Red Rili, 20:-/st.

Skickas med postens “Skicka direkt” i breathing bag, något att hålla sig i och isolerad låda, skickas måndag-onsdag.
Frakt från 70-100:- beroende på mängd och vikt på försändelsen, skickas såklart så billigt som möjligt, men det tar vi vid beställning.

Var bor du? skriv gärna in det i profilen.

Har jag inte gjort det?? Det var ju slarvigt av mig, Landskrona finns jag i.

Hej ! Varifrån kommer dina extra röda körsbär?

Fick mina gula idag, alla levde och busar runt i akvariet nu, tack för en smidig affär! :slight_smile:

Kul att höra att ni är nöjda. Tack själva. :thumbs:

Hej! Jag skulle gärna köpa ca 10 st gula av dig om du fortfarande har några kvar vill säga? :slight_smile:

/Frida

Du har PM Frida.

Du har pm :slight_smile:

Fick mina gula idag! Jätte fina var de, och en hel del neon stripe också! :wink: Snabb och smidig affär. Tack så mycket för fina gulingar. :slight_smile:

Bra att du blev nöjd, lycka till med dom.

Du har PM Trosabo

jag skulle vilja köpa 20 st gula av dej pm:a om du har kvar samt kontonr och ditt namn så skickar jag min adress när jag har betalat.

Får tacka för ett riktigt gäng pigga fina räkor! :smiley:

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Låter bra Ida.

Nu finns det fler körsbär och snowball till salu igen. Plus Red Rili.

Tack för fina gula körsbär…fin storlek och alla överlevede !!! +++++

Trevligt att du är nöjd med dom. Man vet ju aldrig vad som händer när man flyttar djur från ett kar till ett annat, även om det är inom samma stad.