Ska till och fixa ihop en schysst “Räkbänk” i källarn där hemma…
2 st 54 liters som ska stå “side by side” eller kortsida mot varann ?!? Va de nu heter…
Tänkte de skulle bli lite spegelvända,typ.Bilder utlovas…söker på detta sätt lite inspiration å feedback.
Tack.. 8)
Kolla på diy avd !!
Obs ! Nåt knas med mitt bildhanterings program,fixas snart !!
Tjooo ser alla bilden nedan ?
Sonja
23 Januari 2009 14:49
3
Det låter som en bra idé att spegla dom. Då ser det ut som ett stort kar. Ska bli kul med lite bilder
Tackar !! Men har svårt att ladda upp bilder…säger att de är för “stora”,tips på hur man gör ?Är nästintill okompatibel med data…
Här kommer det lite bilder…
Finns det nägon admin som kan flytta alla räkbänkar till 1 (en) tråd istället för 3
Sorry e inte så hajj på detta :oops: Men om du inte vill läsa om min räkbänk behöver du ju inte…
Tänkte bara dela med mig av mina projekt;tankar och ide’er…helt frivilligt.Mvh
Sådär, nu bakade jag in alla tre till en. Fyttade samtidigt den första till DIY.
Inte alls ointressant det var bara det att det blev jobbit att kolla på 3 olika trådar
Mjaha…fixa till en bra bakgrund…
Efter enhälligt beslut av mej själv :lol: blev det så här…
Hehe udda är den iaf, vet inte vad man mest blir sugen på räkor eller bärs
Tack ! Bira och räkmacka e de bästa som finns…
Liten “Update” kommer snart…mer “Kitsch” än “Nature” skulle jag tro…Sulawesi-fever…
Raeker
8 Augusti 2009 13:03
17
Varför så många Staropramen men bara en Carlsberg ???
Ser mer Staropramen som en fördrink… :lol:
Här ska ni få se…Inga bra bilder men förhoppningsvis ser ni vad jag tänkt ! :mrgreen:
Ser fresh ut, gillar away from nature bakgrunden.
Funderade lite kring huruvida det lilla stenröset kan utgöra fara för vattenkvalitéen… Om mat trillar ner mellanstenarna så djuren inte kommer åt det, är risken stor att maten ruttnar och förgiftar vattnet. Jag kanske bara läst lite för mycket Diane Walstad, men det är lika bra att uppmärksamma.