haha nää gillar som sagt inte någon sport, förstår inte nöjet i att sitta o glo på folk som tränar :roll: För det är ju faktiskt det dom gör, fast i slutändan får den som “tränar” bäst en medalj för det :roll:
Jo att det är bilmässa i hanover är jag medveten om då jag är ett stort fan av de tyska bilarna men jag vill ju ha en kombinerad räk, fisk, bil och foto mässa
Har faktiskt aldrig förstått det där med kvinnor i bikini vid bilarna. Stör mig oftast på att de står i vägen så man inte kan se bilens riktiga former, Har även sett tjejer stå med 12cm klackar gränslande racerhojar vilket jag stör mig riktigt mycket på då det inte alls går att köra hoj med 12cm klackar :shock: :roll:
Tror det är så att bilförsäljarna menar att man ska lyckas få en sån kvinna bara man köper bilen…
Jag är inte heller någon sportfantast, men när det gäller det svenska damlaget i curling så sitter jag med näsan klistrad vid burken, dom är ju så fantastiskt bra vilket man inte kan säja om herrlaget som alltid klantar till det :lol: :lol: :lol: !!!
Tilläggas ska att jag inte fattade vad curling gick ut på i början, jag såg bara några idioter som sopade isen som galningar och kunde inte förstå vitsen alls :lol: :lol: :lol: !!!