Jag är tydligen forumets värsta pratkvarn eller :lol: :lol: :lol: !!!
På en månad har jag lyckats bli Räkmanjac och är på god väg upp till nästa steg, hoppas ni har överséende med min pratglädje :lol: :lol: :lol: !!!
Jag är född sådanhär, det är generna från min pratglada mor jag ärvt
!!!
Självinsikt
Ni kvinnor, ni pratar för mycket
Nähä, det gör vi vist inte, så det så :lol: :lol: :lol: !!!
Ja du är verkligen på väg mot rekord, rekordsnabbt!
även i smailys och utropstecken
Skönt att jag inte leder i prat gänget för en gångs skull haha :mrgreen:
Fast på forum pratar jag nog inte ens 1/4 av så mycket jag pratar på riktigt det ni…
När jag var liten trodde de jag skulle bli radio pratare när jag blev stor :mrgreen:
Jag är nog inte så dålig på att prata utanför forumet heller för på jobbet frågar dom om jag aldrig kan vara tyst :lol: :lol: !!!
Apropå smailisar och utropstecken så är jag nog en sån där smailisutropsteckenoman,finns inget botemedel :lol: :lol: :lol: !!!
Nähä, det gör vi vist inte, så det så :lol: :lol: :lol: !!![/quote]
Det gör ni visst då :evilgrin:
Nähä, det gör vi vist inte, så det så :lol: :lol: :lol: !!![/quote]
Det gör ni visst då :evilgrin:[/quote]
Nä, nä, nä, nu gaddar killarna ihop sej också :lol: :lol: !!!
Ni är inte bättre själva så det så :lol: :lol: :lol: !!!
Känner flera killar som pratar utan hejd, är de egentligen kvinnor? :idea:
Klart vi kvinnor pratar mer …
Vi har ju massor av viktiga och bra saker att säga vilket inte männen har :mrgreen:
Japp!! Jag håller med förgående talarinna helt och hållet på den punkten, när ni killar pratar i hop er så är det bara en massa tråkig sport ju :lol: :lol: :lol: !!!
Ja sport kan försvinna helt och hållet så länge det inte handlar om roliga motorer då
Har aldrig fattat den stora förtjusningen i att glo på 22 fullvuxna karlar som alla springer o jagar en o samma boll :roll: :roll:
Ge alla en varsin boll så slipper de bråka om den 8) :thumbs:
I ert fall blir det nog bättre att sammanföra Chippendales och mässan i Hannover… :woah:
Då hade det nog blivit tyst på er…(eller tvärtom)…
Och blött på golvet oxå…blandning av dregel och räkvatten med ph 7,5… :lol:
Det var en smart lösning det, för ofta ligger dom i en hög på varandra och slåss om den där bolen :lol: :lol: :lol: !!!
Höruduru, nu var du inte snäll va :lol: :lol: :lol: !!!
Alla tjejer är inte sånna, sommliga som jag lever som nunnor större delen av året :lol: :lol: :lol: !!!
Nä några chippendales vill jag inte glo på :shock:
Men blanda massor av fina räkor, kräftor och fiskar med en fet Bilmässa så lovar jag att jag är där :hehe: :mrgreen: :thumbs: …ja just det det får gärna vara en del fotgrejer där med :thumbs:
Det var faktiskt bilmässa i Hannover också. Fanns förutom bilar en massa näst intill nakna töser att kika på om man ville. Har aldrig riktigt greppat kopplingen till varför en ny bilmodell behöver ha bikinitöser draperade över dem, men någon verkar ha tänkt i andra banor än jag. Bilarna var fräcka och töserna också, men kommer de som tillbehör eller hur är det tänkt? Blir nog aldrig klok på det.
I övrigt är ju trådens rubrik klockren, ni töser får svårt att motbevisa att ni inte pratar mer än oss grabbar… inte ens när vi gaddar ihop oss kommer vi upp i samma antal inlägg!! varmt skratt Att det töser pratar om bara rör smarta och viktiga saker verkar också motbevisat… flinar
Hilsen,
/P
Hmmm, jag jobbar som personlig assistent och brukar vara ute och fika med en äldre man på onsdagarna, på det fiket är det massor av fiskargubbar och snacksaligare gubbar får man nog leta efter du milde tid vilken svada :lol: :lol: :lol: !!!
Här på forumet är vi väl inte presis överrepresenterade vi tjejer så då måste vi ju se till att ni ser att vi finns :lol: :lol: :lol: !!!
Vad är de jag ser?! Är de nån som inte tycker om denna fruktansvärt roliga och ädla sport vi kallar fotboll?