PLEASE I WANT THEM!

Söker Mal L144 i närheten utav där jag bor …

En idé kan ju vara att skriva vad det gäller i trådtiteln också så att ev säljare ser det… :wink:

Och att “glömma bort” att man har Caps lock på när man skriver rubriken är något som i normala fall får mig till att inte gå in i tråden alls. ^^

Och VAR bor du??? Jag har många 144or till salu, i Landskrona.

Är inte det där vanliga guldancistrus då?, dom ser i alla fall lika dana ut som mina guldancistrus och dom finns ju nästan alltid i zoobutikerna.

Nope, det är inte vanliga guldancistrus. Det är inte några albino utan L-144 har svarta ögon och finns inte så ofta i zoobutikerna.

Citerar mig själv… på mobilen i TapaTalk ser man inte var du bor, men nu när jag gick in på datorn så ser jag.

Såg att det inte var samma de har ju mörka ögon och inte röda, kan också tänka mej dessa och byta ut mina rödögda guldisar:thumbs:

Vad tar du för dessa Skuggan:D?

Jag tar 60:-/st för dom.

Mvh Ola

Jag så att det var 330 km ca att åka…
Fast jag är danska o tycker att 10 mil är långt, så måste jag rekommendera dig att åka till Ola. Han har massor av olika fisk malar o räkor. Trevligt , fast så många nya kar man vill starta upp :smiley:

Om jag inte minns fel så skickar du inte va:)?

Nej , inte malar , bara räkor och snäckor.

Hmmmm, det är ju synd ju:( men du vet ingen mer som har dem på närmare håll då:roll:?