Omgjort Juwel Vio 40

Igår rev jag och mitt lilla vivarium då jag tröttnat på den eländiga cyanon som spred sej allt mera, det blev lite annorlunda i utseendet med då jag tog bort lock och kanten runt glaset men det var ett helvetes jobb att få loss kanten vill jag lova men det gick:)

Nu är det helt förvandlat men jag är inte riktigt klar med inredningen, det igång men behöver bara lite korallsten och koralllim som ska inhandlas på torsdag då pengalerna rullar in:D
Mycket av macroalgerna ska även bort men de ligger i för att få ner småkryp i karet som finns på dem:)

Tänkte lägga upp en bild på karet hur det såg ut från början men hittar ingen bild, det går knappt att se vad det är gör kar nu:)

Så får bli en länk:)

Har grejat med stenar limmat och fogat ihop det är kul faktiskt, har gjort 2 stenar som ska ner i karet dom blev såhär:)

Visserligen saltvatten men jag har ju en eremitkrabba i karet:)

:thumbs::smiley: snyggt

Tack:D!

Tror denna tråden hamnat fel men visste inte var jag skulle lägga den då det är ett saltvattenskar:)
Imorgon ska jag sätta ner dem i karet och även limma fast lite knappar och dyligt på dem får se hur det ser ut när det är färdigt:)

Nu ser det ut såhär det ska ner lite koraller som ska monteras på stenarna och mer makroalger ska ur:)