Olika snäckor och räkor önskas! Även intresserad av vildguppy m m!

Jag har gula äppelsniglar, Pomacea bridgesii.
Har massor av gula avkommor från mina äppelsniglar i olika storlekar om någon vill byta t ex, eller köpa kanske?

Vill ha fler färger på denna snäckart och vill väldigt gärna pröva andra snygga snäckor, bara de inte förstör växterna.
Gärna stora sorter och snygga färger. :slight_smile:
Vill även ha ett gäng Malaysisk sandsnäcka också till mina kar! :slight_smile:

Vill också införskaffa några olika sorters snygga räkor. :slight_smile:

Har några VF vildguppy från Brasilien som behöver fler kompisar. Förlorade tyvärr större delen av dem i somras under värmeböljan. De få som finns kvar mår mycket bra nu och akvariet är ok nu igen efter en rejäl upprensning och städning i akvariet (det hade växt igen för mycket och jag hittade en död fisk som låg och ruttnade gömt bland växterna).
Vill ha mer av samma sort om någon har? Hoppas!! :slight_smile:

Är också möjligen intresserad av andra vildguppys eller fina levandefödare, t e x släktingen picta och funderar på att införskaffa några mollys då jag läste att de äter alger och är bra på att äta trådalger, är det sant? Det började växa sådana i mitt 110-L kar och jag försöker bli av med dem…

Jag har också grymt mycket flytväxter över av sorten musselblomma.

Jag bor i Bergsjön, Göteborg och hobbyodlar också lite chilipeppar i lägenheten för den som skulle kunna vara intresserad. :slight_smile:

vi skulle kunna byta färger…
Jag har blå äppel att byta med…

Och jag har en massa caridina rainbow…

Skicka pm om det är intressant…

/N

Ja har lila jättefina äppelbebbar som e leveransklara till nästa v, 20 kr/st+porto, sen lägger ja i 1-2 st äpplen extra utifall att. Pm:a mig om du e intresserad så löser vi resten då:D

Jag har blå äpplen från en ren stam, de ger alltså enbart blå och de flästa kommer att bli mörka, nästan svarta i kroppen, jag gar tyvärr en hel del gula redan men om du är intresserad av att köpa skicka Pm:D!!
Jag har också Vildguppy från en ren stam om det är intressant men jag har inte många.
Sandsnäckor finns också!