Nya inlägg

Är det fler än jag som inte får upp sidan med Nya inlägg när man klickar på länken Nya inlägg? Inget händer när jag klickar på länken. Ligger felet hos min dator eller forumet?

Jeg har også haft lidt problemer med det, men med lidt tålmodighed og mange forsøg går den ind på det til sidst hos mig.

Jag har samma problem sen tisdags kväll, det tar en hel evighet innan sidan kommer upp, jag har också meddelat Johnny han vet om problemet och sa att han skulle starta om servern om det fortsatte och det har det ju gjort:(!! Har skickat ett Pm till så får vi se om han fixar det i dag eller i natt:D!

Jag har samma problem sen tisdags kväll, det tar en hel evighet innan sidan kommer upp, jag har också meddelat Johnny han vet om problemet och sa att han skulle starta om servern om det fortsatte och det har det ju gjort:(!! Har skickat ett Pm till så får vi se om han fixar det i dag eller i natt:D!!

Vad bra - då vet jag att problemet inte ligger i min dator iaf :smiley: Hoppas på att Johnny lyckas fixa problemet :slight_smile:

Startade om servern nu. Men verka inte hjälpa.
Får försöka fixa det när jag kommer hem ikväll.

1000 tack Johnny - nu funkar det från min dator iaf :thumbs:

När man klickar på nya inlägg och har läst ett av dom så ska ju siffran med inlägg försvinna.Hoppas att ni förstår vad jag menar! (Tex 25/7 - 23/7)

Nu ska räknaren fungera, förhoppningsvis.

Här funkar det fint nu, bra jobbat! :thumbs:

Funkar bra här nu:thumbs: