Där har du mitt 70 liters. Tycker nästan synd om fiskarna. Dom har ju inga gömställen, dom syns vart dom än är i karet.
Fast dom klagar nog inte, och så kommer det ju lite nya växter snart så.
Obs. Gammal bild utan Cuba.
Där har du mitt 70 liters. Tycker nästan synd om fiskarna. Dom har ju inga gömställen, dom syns vart dom än är i karet.
Fast dom klagar nog inte, och så kommer det ju lite nya växter snart så.
Obs. Gammal bild utan Cuba.
Aning för plottrig backgrund tycker jag. Fast jag ska nog inte säga nåt. Orkar inte ens lägga in nån bakgrund alls i nån av mina akvarier. Tapeten är min bakgrund
Men annars ser det bra ut…lite mossa kanske?
Ja håller med. Men det var pappa som insisterade på att sätta dit den.
Men idag så drog jag på sista lagret akvarielack på hemmagjorda bakgrunden i frigolit.
Blir skitbra( enligt mig). Jag kan posta en bild på den i forumet när jag fått den på plats.
Och som sagt så är bilden ca en månad gammal. Har delat en mossboll och knutit fast på kolsten och fått lite mossa utav min kompis. Har även planterat lite Tigervallisneria ( tror jag den heter ).
Ja, kanske lite lite växter då har jag nog lite mer i mitt 180 och då inte bara för att mitt e större.
Sen har jag ju fått rätt gott om trådalger som täcker upp lite oxå
Jag e precis som Johnny jag pallar heller inte sätta in någon bakgrundsbild, men det ska det bli ändring på i mitt nya akvarie projekt (har börjat bygga ny armatur till ett 60L akvarium).
M.V.H Linus
Ok, lycka till med det.
Tack, har bara slipning, målning/lackning och elmontering kvar sen öppnas en ny tråd med det akvariet.
Jag kanske tar med hela bygg processen oxå om jag får rätt på min kamera (jäkligt jobbig är den).
M.V.H Linus
Oj, det har blivit stor skilland sen sista uppdateringen!
Ja lite förändring har det väll blivit
Ja javamossan har blivit riktigt fin!
Ja den växer så det knakar det får nog snart klippas lite på den.
M.V.H Linus
Önskar min mossa var i samma skick. 90% av den var död när jag köpte den.
Ja, jag har sett det hos vissa att den blir brun och bara tynar bort.
Förstår inte varför dom dör för jag jör inget specielt med mina :S
M.V.H Linus
har du en bild på ditt 180l? vill ha massa räkkar-bilder så jag kan inspereras
Jag har en liggande på galleriethär på redbee men det är inte specielt inriktat på räkor eftersom det inte var tänkt som det från början.
M.V.H Linus
oki doki