Sitter på tåget och väntar på att det ska gå, är på väg till Vänersborg och Zookällaren för att hämta mina 5 L134 Yellow Prince Tiger och jag är så lycklig fast fotleden värker:D:D:D!!!
Ska också bli roligt att se vad han har för annat intressanta firrar och räkor, kanske åker med något mer fynd hem:lol::lol:!!
Åååå vad trevligt. Som du väntat.
Håller alla tummar för lyckade (impuls-)köp av alla sorter:hehe:
Vad hoppas du hitta?
Hoppas du får med dig nåt ballt ! Själv åker jag o hämtar 20st Tropheus sp. Ikola nu ![]()
Mvh johan
Kul! Bilder vill vi se, både på L134 och Ikola
Fick en trevlig dag i Vänersborg, Thomas har en massa kar med fiskar och jag fastnade för en Tanganyikaciklid Altolamprologus compressiceps, gillar dessa även om dom inte är så färgranna men jag fick inga med mej hem för var sjutton stoppar jag dem:D!!
Jag köpte 6 Peckoltior i stället för 5 som jag tänkt mej och dom har jag hällt ner i en hink och tillsatt vatten från karet dom ska bo i, ska släppa ut dem straxt och i morgon får jag se om jag kan fota dem, just nu har jag bara fotat dem i hinken. Peckisarna är ca 3,5 - 4 cm så de är inte fullvuxna och de är inte utfärgade än. Av dessa 6 hoppas jag få 2 avelspar som i framtiden förhoppningsvist kommer att leka och få småpeckisar.
Dessa L134 Yellow Prince Tiger skall tydligen inte vara särskilt lätta att få i lek och sen få yngel av, men vi får väl se vad framtiden visar:D!!!
Här kommer några bilder av mina Peckisar:D!!!
Tack för bilderna. Snygga malar och diskusar. Ser ut att vara ordning i butiken med.:thumbs:
Så fina!
Nice! ![]()
Grymt snygga malar! Grattis till bra köp
Malarna var riktigt fina, förstår varför du ville ha dem!
Tack alla och visst är de kanonsöta mina små Peckisbebbar, jag bara älskar dem alla 6:D:D:D!!!
Kan för övrigt tillägga att Thomas på Zookällaren är kanonbillig på allt och han är jättetrevlig att ha och göra med, så
det kommer garanterat att bli fler turer till Vänersborg:D:D:D!!!