Nogre 22 juli 2011

Fy säger jag bara att en enda sjuk person kan göra så stor skada och orsaka så många oskyldigas död.
Hur är man funtad när man gör nått sådant?? Bara ställa sig och stjuta ner en massa mäniskor rätt upp och ner, springa och jaga dem och meja ner???
Det måste ha klickat regält för den killen.

Dom kallas sjuka, fast det finns folk som går i gång på att göra sådant här, det är långt i från alla som är psykiskt sjuka av dessa människor. Jag kan inte heller fatta hur man kan göra något sådant faktiskt:cry::cry:!!!

skänker en tanke till Norge, min norska släkt och mina norska vänner :shock:

Sen har vi ju bombattentatet också där samma dag:shock::shock:!!!

Som dessutom tyder på vara placerade av samma man. En polisklädd man har setts placera ut ett paket där attentatet ägde rum. Men krävs nog lite mer utredning innan det kan fastställas.

Att dessutom flera terroristgrupper går in och tar på sig bombattentaten gör ju att man starkt ifrågasätter deras seriösitet. Allt för att de ska framstå som hotfulla och att Norge (och alla andra länder för den delen) ska dra sig ur deras länder. Men hur blir det sen när det kommer fram att det inte var dem som sprängt?

Men angående massakern så kan man inte annat än bli ledsen. Inte bara dessa drygt 80 personer (stigande siffra) utan även alla familjer och anhöriga. Som ni skriver; helt sjukt att en människa kan skapa sådan olycka för flera tusen personer.

Han har nu erkänt att det var han som gjort det…han ska förklara sig i rättegången på måndag