Hej!
Lika bra att det står några rader om mig också
Natalie Mårtensson heter jag då. Fyller 19 i april, bor i Hälsingland med min familj som består av; Mamma Annsofie, lillebror Oliver, hundarna Bob och Felix, katterna Katt och Gertrud, de 4 kaninerna Svea P med 3 ungar och 2 marsvinen Kaos och Junior + mina tre kar, ett med räkor, ett med krabbor och ett med fiskar. Sen har jag ett 120 liters som står, men som ska bli mitt framtida projekt när pengarna flödar :lol: (Där kommer jag fundera ut en lösning, ungefär som Sultanens 300 liters, det ska bli indelat på nåt vis.)
På fritiden håller jag mest på med djuren - för ja, alla är mina, men hundarna tar mest tid och de är mitt liv (: (Djurvårdare in i själen!)
Intresset för räkor startade väl när vi i skolan fick möjlighet att starta ett kar med valfritt innehåll (fiskar, salamandrar, sköldpaddor etc.) och jag skaffade mig ett gäng fiskar, men eftersom Annso (f.d lärare) mizzive @ redbee hade startat ett räkkar med CR på skolan så gick jag dit och plockade mig några.
Efter det var jag fast, och det slutade med att jag och en klasskompis bestämde oss för att börja odla räkor och ha det som ett projekt i skolan.
Vi letade upp det här forumet, och nu är det förutom Facebook nästan det enda stället jag kollar när jag är in på datorn.
Så jag och Jessica har nu ett projekt som vi har döpt till Rock N’ Shrimp.
Det som står på projektschemat nu är att vi den 6-7 mars kommer bege oss söderut till Malmö där vi hoppas att vi kan få besöka Räkmackan och PatrikMalmo. Skolan sponsrar resan ner
Oj det blev långt det här Men det var lite om mig :lol:
//Natta