Moskvablå guppys

Säljer riktigt fina moskvablå guppys för 50:-/st. Hör bara av er om ni vill ha bilder

Härligt med fina guppies :).

Kika på våra försäljningsregler här under och fixa till annonsen. Bilder gör annonsen så mycket bättre :thumbs:

http://www.redbee.se/showthread.php/570-Regler-f%C3%B6r-s%C3%A4ljannons-L%C3%84S-INNAN!]

Skicka gärna några bilder till mig
/Paul

Vill med ha bild! Eller gör som Janne skrev, komplettera din annons så att den blir korrekt.

Vill gärna se bilder :blush:

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Jag Vill ha bilder tack

SKulle också vilja ha bilder!

Hej! Jag ser att många vill ha bilder, men helt ärligt vet jag inte hur man gör🙈. Ni kan gärna skicka PM till mig med mobilnr alt få bilder på Facebook:) Med vänlig hälsning, Sara

[QUOTE=jullansaqua;114083]Jag Vill ha bilder tack[/QUOTE

Hej! Jag ser att många vill ha bilder, men helt ärligt vet jag inte hur man gör🙈. Ni kan gärna skicka PM till mig med mobilnr alt få bilder på Facebook:) Med vänlig hälsning, Sara

[QUOTE=DopeX;113741]Skicka gärna några bilder till mig
/