Mitt impulsköp

Jo, jag har kikat på nanokaren på pwss, men kostnaden + frakten där gör det lika värt att starta upp ett nytt större kar. :confused:
Tack för informationen ang. dogman dock, var in och fann att granngården tar in saker därifrån, så imorgon efter jobbet blir det att åka in och höra efter. :slight_smile:
Förhoppningsvis blir det en bra bit billigare.

Jaha! Nu har jag fotat lite.
Inga proffsbilder men visar ändå hur det
ser ut från alla vinklar.
[attachment=3:36nn865k]P1000600.JPG[/attachment:36nn865k]
[attachment=0:36nn865k]P1000603.JPG[/attachment:36nn865k]
[attachment=1:36nn865k]P1000602.JPG[/attachment:36nn865k]
[attachment=2:36nn865k]P1000601.JPG[/attachment:36nn865k]

Det är ju riktigt läckert! Bilderna blev riktigt bra :slight_smile:

Vad är det för gräs du har i karet? Roten ser ut som en mangroverot som dom gör i naturen :smiley: ser bra ut, men för min del åker det aldrig ner sånna stenar som går att köpa i zooaffärer, dom ser ut för vad dom är, sprängsten, stenar i vattendrag i naturen är alltid rundslipade av vattnet.

är det seiryu stone? skit snygga dock innehåller de kalk fint kar!!

Tack så mycket! :smiley:

Det är Blyxa Japonica.

Ja! Det är seiryu stone.

Vet du om den växer bra? Den ser verkligen trevlig ut tycker jag. Stenarna är fina i färg och mönster, skulle gärna ha sådana själv om det fanns rundslipade att köpa :smiley: !!

Alla stenar i sjöar och vattendrag är inte rundslipade.
Jag har då trampat på flertalet vassa rackare. :slight_smile:
Jag kör på det jag tycker är snyggt och jag gillar verkligen dessa.

Jag gillar också dem för de har ett verkligt vackert mönster :smiley:

Det gräset blev jag mycket sugen på hehe. Någon aning om var jag kan få tag i det? Hehe

Plantswap :slight_smile:

Tycker oxå att det var ett väldigt snygg gräs. Men läste i Nanoboken från Back to Nature att det är ett “ganska” svårt och krävande gräs. Vill ha mjukt vatten och Co2… Stämmer det? Har du testat detta förut? Mjukt vatten är väl inte så jättebra för skalen om jag inte misstar mig?? Hoppas att de har fel :slight_smile:

Precis! Det är ju nästan det roligaste! :slight_smile:

vad blir det för räkor??

Hi hi hi! Det vet jag faktiskt inte.
Men nåt kul ska man väl kunna hitta på. :smiley:

Mycket trevligt! :slight_smile: Keep up the good work!

Supersnyggt!!
Vill också ha ett sånt där träd men jag kan ingen tyska tyvärr :frowning:

Prova installera google verktygsfält.

Atans va drygt o vänta:O. Inte lön förren 20e :open_mouth: och mitt tålamod är aldrig stort:P fastnar jag för något så vill jag ha det direkt :stuck_out_tongue:

Hur fungerar syret i dom? eller man måste koppla in egen seperat syrepump?