Her er ett bilde av en av Black Tiger OE som er de fineste rekene jeg har
OOooaaaaaaaah ! :shock: Vilka små juveler ! Riktigt snygga ! Är dom svåra ?
Hei
Beklager dårlig bildekvalitet , rekene er mye vakrere i virkeligheten.
Jeg har hatt mine i 1 mnd. no og de trives godt .
De skal ikke være vanskeligere å holde enn blue tiger, er veldig spent på yngelen . Har en som går gravid , skal klekke om omtrent 2 uker visst jeg ikke tar helt feil
Kjempegott ! Hoppas det blir många yngel ! Hur funkar dessa;blir det en del svarta och en del vanlig tiger eller vad ? :roll:
Takker for det .
Etter som jeg er blitt fortalt så skal all yngelen være svart , så får krysse fingrene for det .
Skal prøve å finne noen andre bilder av de og
Lycka till med dem ! Har du endast "Black Tigers " i karet,eller går de tillsammans med andra sorter ?
De har även en annan typ av gradering än Cr & Cb vad jag förstått !?
Takk , det går bare Black Tigers OE i karet , disse må ikke forveksles med Black Tiger .
Jeg vet ikke om noen graderings scala for de men all yngel skal være like mørke som foreldrene
Öööh vaah ?,nu e jag inte med riktigt…E det “Black tigers” eller vad är OE ? Trodde det var graderingen…Kanske du har druckit en “Ringenes” för mycket !! :lol: :lol:
Eller har jag tagit en "Falcon Export " för mycket…VÄRLDENS BÄSTA ÖL…Och hör sen… :lol: :hehe: :evilgrin: :mrgreen: :thumbs: :x
:!: 8) :? :shock: :o
:oops: :beg: :beg: Eller inte,märks imorrn… :?: :idea:
Hei igjen
Det ble vel noen Tuborg
Det var Kai Quante som fikk fram Black Tiger , men siden disse visste seg for å være en vanskelig art å holde over tid og de ikke fikk høstet så mye popularitet ble det ingen stor business for han .
Det var en annen lur tysker tror jeg som fant ut at han kunne krysse disse med blue tiger orange eyes og få en mer hardfør stamme , dette resulterte i en type som hadde svart med litt blåskjær i og gule øyne . Disse fikk det beste fra 2 forskjellige typer :den mørke fargen fra Black Tiger og hardførheten til Blue Tiger . V? fikk derfor Black Tiger Orange Eyes noe som appelerte mer til folk og ble en stor hit . Kan tenke meg at Quante som har arbeidet så mye med Black Tiger felte sine tårer , han han gjort det samme ville han vært en særdeles rik mann vil jeg tro.
Desverre var Japanerene fort på banen og sikret seg samtlige individer som ble oppdrettet i Tyskland . Prisen de betalte var 60 euro for stykk :shock:
Men det er en utrolig fin og sjelden reke som er vanskelig å få tak i