Nu har mina första blue tigers räklingar kommit, har sett 4 samtidigt men hon har släppt sen igår kväll och håller på ännu så får se hur många det blir
Nu har mina första blue tigers räklingar kommit, har sett 4 samtidigt men hon har släppt sen igår kväll och håller på ännu så får se hur många det blir
aaah!men va liiiten den var, coolt att få bild på dem så små även med mobilkameran!
Stort grattis,:thumbs: och grymt bra bild för att vara tagna med en mobiltelefon…
Vad är det för modell?![]()
haha ja du en man kan ringa ifrån, nej då men det är en sonyericsson elm eller vad den nu heter, sån där miljövänlig(are) mobil ![]()
Ja och den är in zoomad massor med, brukar få riktigt bra bilder med den fast det är ju lite svårare att få det i akvarium och som dessutom är välvt och i akrylplast…
Men söta är dom. Såg även att nästa hona är med räklingar sen i förrgår så detta är jätte spännande!
Grattis :thumbs:Bra att dom trivs hos dej ![]()
Grattis till räklingarna och bra bild för att vara en mobilkamera:D:D!!!
Nu har jag sett 9 samtidigt :thumbs:
Grattis:thumbs: Det är lika kul varje gång det kommer efterlängtade räklingar - oavsett om det är blue tiger eller bara vanliga körsbär. Kom ihåg att mata med lite smått foder!;)![]()
Redan gjort, lite spirulina pulver och lite gravidas ifrån ebi shop
:thumbs:
och igår fick de det som du tipsade om som de gillar, evolve heter det om jag inte minns fel… ![]()