mina första blue tiger räklingar

Nu har mina första blue tigers räklingar kommit, har sett 4 samtidigt men hon har släppt sen igår kväll och håller på ännu så får se hur många det blir :slight_smile: Jätte svåra att fota och speciellt eftersom jag bara har mobilkamera nu :confused: Men men man ser den lille lite grann iaf! :):thumbs:

aaah!men va liiiten den var, coolt att få bild på dem så små även med mobilkameran!

Stort grattis,:thumbs: och grymt bra bild för att vara tagna med en mobiltelefon…
Vad är det för modell?:wink:

haha ja du en man kan ringa ifrån, nej då men det är en sonyericsson elm eller vad den nu heter, sån där miljövänlig(are) mobil :slight_smile:
Ja och den är in zoomad massor med, brukar få riktigt bra bilder med den fast det är ju lite svårare att få det i akvarium och som dessutom är välvt och i akrylplast…
Men söta är dom. Såg även att nästa hona är med räklingar sen i förrgår så detta är jätte spännande!

:smiley: Grattis :thumbs:Bra att dom trivs hos dej :cool:

Grattis till räklingarna och bra bild för att vara en mobilkamera:D:D!!!

Nu har jag sett 9 samtidigt :thumbs:

Grattis:thumbs: Det är lika kul varje gång det kommer efterlängtade räklingar - oavsett om det är blue tiger eller bara vanliga körsbär. Kom ihåg att mata med lite smått foder!;):smiley:

Redan gjort, lite spirulina pulver och lite gravidas ifrån ebi shop :slight_smile: :thumbs:
och igår fick de det som du tipsade om som de gillar, evolve heter det om jag inte minns fel… :slight_smile: