Limnophila sessiliflora säljes billigt!

Hej!

Jag har gallrat lite bland mina Limnophila sessiliflora, som jag tänkte försöka sälja.
Perfekt växt att ha med räkor då det finns en massa gömställen bland dom smala bladen för räklingar att gömma sej i,
och även dom vuxna gillar att gå och plocka på bladen. Utmärkt växt att ha till räkodling eller fiskodling.

Mycket lättodlad, behöver medium till mycket ljus, planteras under belysningen så att den får direktbelysning.
Växer även utan näringstillförsel men blir då klenare och smalare, blir buskare med extra näring och CO2.
Planteras i grupper för bästa effekt och topparna kan knipas av då och då så får den fler skott och blir buskigare.

En portion 25 slingor på ca 12-18 cm, vissa kan ha sidoskott, endast 50 kr!

Växterna kommer utan alger, men kan finnas små snäckor.

Skickas Måndag 7 Jan och Tisdag 8 Jan 2013.
Pga av risk för minusgrader så vågar jag dock inte skicka med brev utan skickar i liten kartong med frigolit och pappers isolering och går då som Postens “Skicka lätt” kostnad 50 kr.
Så totalt kostar det 100 kr
Meddela mej per PM om du är intresserad!

Thaifighter

Finns en portion till som är klar!

Thaifighter

Tack för snabb leverans! Beställde igår och hämtade ut paketet idag! Växterna ser ut att må alldeles utmärkt!

Om du fortfarande säljer när du kan frakta dem lite billigare köper jag nog ett par stycken! jag tror de kostar typ 60kr i akvarie affären så känns onödigt o betala 100kr just nu :stuck_out_tongue: även om jag får typ 5ggr mer xD

men du får ej lika många för det priset

Finns ett par portioner till! :wink:
Sista dagarna jag skickar: Onsdag 2 Jan, Måndag 7 Jan och Tisdag 8 Jan 2013.
God Jul! :smiley:

Thaifighter

Slut för den här gången!

Thaifighter