Den är inte så stor fast jag haft den i 1 år har den inte vuxit sen jag fick den. Lugn och snäll är mest ute på natten och simmar. Har aldrig sett att den skulle vara stygg mot räkor eller räklingar.
När jag köpte den sa de något nr med antingen 3 eller 6 i namnet men mer kommer jag tyvärr inte ihåg :roll:
Ja visst är den söt
Det syns inte så jätte bra på bilderna men den är som 2 olika grå nyanser och randig på kroppen och prickig i ansiktet.
Eftersom den nästan bara är ute på natten och simmar så är det så svårt att få bra bild på den med ryggfenan uppe
Jo jag såg att den har fräknar i ansiktet, jättegulligt:D:D!!!
Jag såg svarta med gula prickar på Hornbach i dag när jag var där en sväng, men 325 kr är lite väl mycket för mej just nu tyvärr, särskilt som man nog får köpa åtminstonet 2 st:(
Ja dom är snygga de med prickarna jag har tittat på dom med
Denna hittade jag i en akvariebutik som skulle stänga och denna var ensam kvar i ett helt tomt kar utan sand eller annan inredning. Fick den för under 100lappen då jag köpte massor av annan fisk med och han ville bli av med den.:shock:
googlade bilder på L202 men de är ju helt zebra randiga inte med dessa små prickar i ansiktet som min har
står att den är brun med min är i grå nyanser
OJ tack för alla bra sidor
Det är nog en 205 som Frank gissade och vad jag kan komma fram till så är det nog en liten dam jag har då hon varken har “skägg” eller odontoder bakom gälarna. Otroligt snäll är hon iaf har henne som sagt ihop med mina CR och jag har aldrig sett henne ens jaga iväg de som sitter på henne och pillar. har även sett små räklingar sitta på nosen på henne utan att hon brytt sig
När vi ändå är inne på malar finns det någon sida lik redbee där man kan sälja malar? (nej Peckis jag ska inte sälja denna )
Gubben min har nämligen en stor sådan här :shock::
Synodontis eupterus http://www.planetcatfish.com/catelog/species.php?species_id=121