Körsbärsräkor som lagt ner:(

Hejssan:)
Har inte varit så aktiv på forumet,eftersom allt bara har flytit på som bara den,dom har ynglat av sig i hej dundrandes fart,men för två månaders så la alla mina honor av,vatten värdena är som doms ska,och smm dom alltid ha varit, inte bytt foder,har inte gjort nånting nytt i nån sorts förändring.

Innan detta så gick i alla fall hälften av alla honor med ägg,och ynglen bara rasade ut,men sen blidde det tvär stopp, vad kan ha hänt?

Dom äter som dom ska,ser riktigt pigga ut,har inte förlorat en räka förutom den som dom dog precis när jag hade fått hela bunten, och det var sent i förra hösten.

Blir lite bekymmrad,kanske någon vänlig själ som kan ge mig en hjälpande hand om vad det kan vara?

Har ingen dopp värmare i, och har aldrig haft heller,men temperaturen har legat stabilt under hela tiden ändån…

Varma Hälsningar Linda

Kanske honorna blidde old ladys helt enkelt :roll:

Men dom flesta som jag köpte förra hösten var juh bara yngel,och en del av dom var lite större, livslängden är väl 2 år,När slutar dom att producera ägg då mån tro??.. :?

Men dom flesta som jag köpte förra hösten var juh bara yngel,och en del av dom var lite större, livslängden är väl 2 år,När slutar dom att producera ägg då mån tro??.. :?[/quote]
Mina låggraderade CR honor lade ner unjefär på samma sett :?