Hej!
Letar efter körsbärsräkor, gärna i eller i närheten av Norrköping då jag för tillfället inte har tillgång till bil. Typ Linköping osv.
Plus om dom är fint röda!
Hej!
Letar efter körsbärsräkor, gärna i eller i närheten av Norrköping då jag för tillfället inte har tillgång till bil. Typ Linköping osv.
Plus om dom är fint röda!
Jag har körsbär som jag kan skicka sålänge det inte är kallgrader ![]()
Problemet är bara att jag inte har egen brevlåda, så vet inte hur är om man kan få direkt hemskickat ändå då? Bor i lägenhet och känns inte jättekul att låta stackarna vara på Hemköp?
jag bor med i lägenheten och beställt många räkor det går väldigt bra bara man hämta ut dom när avin kommer
hämta i king kong i måndag på affären så det är inte så farligt ! bruka gå på en dag posten har något nytt sanbbt post med
så gå de ännu snabbre …
Mvh Dewey
Tror inte räkorna bryr sig om de ligger på hemköp eller någon annanstans så länge de inte ligger utomhus. ![]()
Du kan PM´a om du är intr.
He, he, det anske är skillnad på att ligga på Hemköp eller ICA, vad vet vi vad som rör sej i deras pyttesmå hjärnor;)
Nää, jag tror inte de bryr sej och så måste du ändå hämta ut dem på Postens utlämingsställe då inte paketet lär gå ner i brevlådan även om du hade haft en:)