Körsbär köpes, Östergötland

Hej!

Letar efter körsbärsräkor, gärna i eller i närheten av Norrköping då jag för tillfället inte har tillgång till bil. Typ Linköping osv. :wink: Plus om dom är fint röda!

Jag har körsbär som jag kan skicka sålänge det inte är kallgrader :slight_smile:

Problemet är bara att jag inte har egen brevlåda, så vet inte hur är om man kan få direkt hemskickat ändå då? Bor i lägenhet och känns inte jättekul att låta stackarna vara på Hemköp?

jag bor med i lägenheten och beställt många räkor det går väldigt bra bara man hämta ut dom när avin kommer
hämta i king kong i måndag på affären så det är inte så farligt ! bruka gå på en dag posten har något nytt sanbbt post med
så gå de ännu snabbre …

Mvh Dewey

Tror inte räkorna bryr sig om de ligger på hemköp eller någon annanstans så länge de inte ligger utomhus. :slight_smile:

Du kan PM´a om du är intr.

He, he, det anske är skillnad på att ligga på Hemköp eller ICA, vad vet vi vad som rör sej i deras pyttesmå hjärnor;)
Nää, jag tror inte de bryr sej och så måste du ändå hämta ut dem på Postens utlämingsställe då inte paketet lär gå ner i brevlådan även om du hade haft en:)