Kolla in senaste syrestenen!

Visste inte att den var så populär i Sverige :lol:

http://www.practicalfishkeeping.co.uk/content.php?sid=3342&utm_source=PFK_newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=November_12_2010&utm_term=Bubbling_bum_makes_a_cheeky_Christmas_gift!&utm_content=html

Har sett den live i alla djurbutikerna här i stan den är ganska stor men rolig om man har ett kar som inte ska se naturtroget ut:lol:

Det finns en med en bubblande toalett också… :smiley:

det står goes on relase 20 något november… Men den har funnits i djuraffärerna här i trakterna hur länge som helst… så måste va november för något år sedan

Mina barn o jag gillade den bubblande toaletten och den lilla byggnaden det står “Simskola” på… Fast jag har inte köpt någon ännu… :smiley:

Det är säkert ett bra sätt att locka barn/yngre att få upp ögonen för akvarier! :wink:

:lol::lol: Storsäljare i Sverige, hoppas det inte stämmer då är det verkligen tragiskt…

gillar inte sånna där saker. Är allergisk mot plast dykare mm. Försöker övertala alla jag träffar med sån skit i akvariet att det inte är snyggt för 5 öre.

Men det kanske går att fästa mossa som rövskägg, så kanske det ser mer naturligt ut.

:lol::lol::lol: tänk hur det skulle se ut om man sen hade bruna posthornsnäckor som envisades sitta vid utblåshålet :lol::lol::lol:

Håller med att de är skit fult med allt som inte är naturligt i ett akvarie dvs dessa skepp och dykare mm MEN som Emil skriver det kan ju vara en bra inträdes grej för unga i akvarievärlden då de tycker det är en rolig sak

Jag håller med dej wotan, här är en till som är alergisk mot alla sådana här tramsiga larviga plastgrejer till karen, det är inte snyggt ser bara dumt ut och förstör hela karets utsénde.